اعتیاد توسط همسر

زن معتاد به زنان رهگذر حمله می‌کرد

زن جوانی که از سوی شوهرش در دام اعتیاد گرفتار شده و برای گذران زندگی به زنان رهگذر در خیابان حمله و پول‌هایشان را سرقت می‌کرد ، دستگیر شد.
کد خبر: ۳۲۶۷۰۲

به گزارش «جام‌جم»، شامگاه جمعه گذشته ماموران کلانتری 138 جنت‌آباد تهران هنگام گشتزنی در یکی از محله‌های غرب، متوجه زنی شدند که با داد و فریاد از مردم می‌خواهد راه زنی که پول‌هایش را به سرقت برده است، سد کنند.

ماموران با مشاهده زن جوان، علت ماجرا را از او پرسیدند که زن مالباخته در حالی که می‌گریست، به پلیس گفت: پس از دریافت پول از یکی از دستگاه‌های خودپرداز، هنگام دور شدن از آن محل، زنی به من حمله کرد و با کیف زنانه‌اش، ضربه‌ای محکم به سرم زد. وقتی کف خیابان افتادم، زن ناشناس پول‌هایم را سرقت و فرار کرد.

با ثبت اظهارات این مالباخته، ماموران با اطلاعاتی که درباره زن متهم به سرقت به دست آوردند، خیابان‌های منتهی به محل حادثه در غرب تهران را مورد بررسی قرار دادند و زنی را مشاهده کردند که در حاشیه خیابان نشسته و پس از برداشتن پول‌های یک کیف زنانه، آن را به کناری انداخت و شروع به حرکت کرد.

ماموران که به یقین رسیده بودند، این زن همان فرد کیف‌قاپ است، او را دستگیر کردند.

با انتقال این زن متهم به مرکز پلیس تهران، وی در بازجویی به سرقت اعتراف کرد.

اعتیاد از من سارق ساخت

متهم پرونده در اظهاراتش به پلیس گفت: شوهرم معتاد بود. بارها تصمیم به جدایی از وی گرفتم ولی بی‌نتیجه بود. شوهرم مرا همیشه کتک می‌زد و به زور از من می‌خواست برای تامین هزینه اعتیاد وی از خانواده‌ام پول بگیرم که بناچار طبق خواسته‌اش عمل می‌کردم.

متهم 20 ساله ادامه داد: از این وضعیت خسته شده بودم و تصمیم به فرار از خانه گرفتم. شوهرم وقتی از این موضوع باخبر شد ، بنای ناسازگاری گذاشت و مرا در دام اعتیاد گرفتار کرد. از آن روز به بعد من موادمخدر (شیشه) مصرف می‌کردم و بناچار برای تامین هزینه اعتیاد و ادامه زندگی، با تهدیدهای شوهرم، سرقت از مردم را شروع کردم.

زن کیف‌قاپ ادامه داد: از چندی قبل در محله‌های غرب تهران پرسه می‌زدم و زنانی را که برای دریافت پول به سمت دستگاه‌های خودپرداز می‌رفتند، شناسایی و با کیفم به آنها حمله و پول‌هایشان را سرقت می‌کردم که در آخرین مرحله دستگیر شدم.

با ثبت اظهارات زن معتاد، وی با قرار قانونی روانه بازداشتگاه پلیس شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها