پسر جوانی که در درگیری خیابانی جوان دیگری را کشته بود ، انگیزه قتل را ناسزاگویی مقتول به خواهرش عنوان کرد.
کد خبر: ۳۱۵۶۳۹

به گزارش فارس، عصر 13 فروردین سال گذشته، مأموران کلانتری 108 نواب از وقوع یک نزاع و درگیری جمعی باخبر شدند.

مأموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند 6 جوان بر سر مسائل نامعلومی با هم درگیر شده‌اند که در این درگیری جوان 26 ساله‌ای به نام محسن به دلیل اصابت ضربه‌های چاقو به قتل رسیده است.

5 متهم این حادثه دستگیر شدند که همگی آنها به اتقاق اقرار ‌کردند، فردی 26 ساله به نام محمد با محسن درگیر شده و وی را به قتل رسانده است.

تحقیقات برای شناسایی محمد آغاز شد ولی هیچ نشانی از وی پیدا نشد تا اینکه 9 ماه بعد وی در یکی از شهرهای شمالی کشور شناسایی و دستگیر شد.

محمد در اولین جلسه بازجویی به ارتکاب قتل اعتراف کرد و مدعی شد به دلیل ناسزاگویی مقتول و دوستش به خواهرش ، دست به این کار زده است.

جلسه رسیدگی به این پرونده، امروز در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی محمدسلطان عزیزمحمدی برگزار شد و اولیای دم با شکایت مجدد از متهم، درخواست خود را قصاص عنوان کردند.

سیدحسینی، نماینده دادستان در جایگاه قرار گرفت و کیفرخواست صادره را اینگونه قرائت کرد: با توجه به شکایت اولیای‌دم، نظریه پزشکی قانونی،‌ اظهارات شهود، گزارش مرجع انتظامی و اقرار صریح متهم، بزه انتسابی به وی محرز است و تقاضای مجازات وی را دارم.

در ادامه جلسه متهم در جایگاه قرار گرفت و ضمن قبول اتهام قتل، در تشریح روز حادثه گفت: روز حادثه در خیابان و مقابل خانه ایستاده بودم که به دلیل بارندگی شدید احتیاج به لباس گرم داشتم.از خواهرم خواستم لباس مناسبی را از پنجره پایین بندازد و زمانی که خواهرم لباس را برای من انداخت، مقتول و دوستش که مقابل بستنی‌ فروشی ایستاده بودند، شروع به ناسزاگویی به خواهرم کردند.به سمت آنها رفتم و به آنها اعتراض کردم که ناگهان مقتول از داخل خودروی خود چوب برداشت و با آن به من حمله کرد و من هم با چاقویی که در جیب داشتم، چند ضربه به او زدم و فرار کردم. بعد از آنکه فهمیدم، محسن کشته شده است، به یکی از شهرهای شمال فرار کردم تا اینکه 9 ماه بعد دستگیر شدم.

بعد از اظهارات متهم، قاضی همت‌یار ختم جلسه را اعلام کرد و اعلام نظر درباره پرونده را به آینده موکول کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها