تبانی با یک زن برای سرقت از منزل دوست

گروه حوادث: مردی که با تبانی یک زن، اموال خانه دوستش را به سرقت برده و به بهانه پرداخت خسارت چک 50 میلیون تومانی بلامحل برای وی صادر کرده بود، همراه همدستش تحت تعقیب قرار گرفت. به گزارش «جام‌جم»، هفته گذشته مردی با مراجعه به شعبه ششم دادسرای ناحیه 5 تهران از سرقت اموالش خبر داد.
کد خبر: ۲۹۶۸۴۹

مرد شاکی در اظهاراتش به بازپرس شعبه 6 دادسرا گفت: روز حادثه در محل کارم بودم که یکی از دوستانم به سراغم آمد و گفت از چند ماه قبل، با زن جوانی آشنا شده و تصمیم به ازدواج با وی گرفته است ولی به خاطر این‌که خانه‌اش به هم ریخته است، نمی‌تواند دختر جوان را به خانه‌اش دعوت کند، بنابراین از من خواست کلید خانه‌ام را در اختیار وی قرار دهم تا او همراه دختر مورد علاقه‌اش به آن محل برود. ابتدا قبول نکردم اما پس از اصرار وی پذیرفتم و کلید خانه را در اختیارش قرار دادم. هنگام عصر وقتی به خانه بازگشتم، متوجه شدم دوستم در یکی از اتاق‌های خانه خوابیده و طلا، لوازم آرایش، پول و چند قلم از وسایل خانه به ارزش 35 میلیون تومان به سرقت رفته است.

شاکی ادامه داد: با داد و فریادهای من، دوستم از خواب بیدار شد و وقتی از به سرقت رفتن اموال خانه‌ام از او سوال کردم، با اظهار بی‌اطلاعی عنوان کرد؛ چند ساعت قبل، دختر مورد علاقه‌ام به دیدنم آمد و نوشیدنی‌ای تهیه کرد که پس از خوردن آن، حالم بد شد و با سر و صدای شما از خواب بیدار شدم، حدس می‌زنم دختر مورد علاقه‌ام با مسموم کردن من، اموال خانه را به سرقت برده است.

شاکی اضافه کرد: وقتی از دوستم خواستم تا اموال مسروقه را از زن سارق تحویل بگیرد، وی قبول کرد و به جستجوی او پرداخت تا این‌که چند روز بعد، وقتی دوباره به دیدنم آمد، عنوان کرد؛ موفق به یافتن دختر جوان نشده و از من خواست از وی شکایت نکنم و در قبال آن، بابت خسارت یک فقره چک 50 میلیون تومانی دریافت کنم که من پذیرفتم. روز بعد که برای نقد کردن چک و خرید نمونه مشابه اموال مسروقه به یکی از بانک‌های تهران رفتم، متصدی عنوان کرد که چک بلامحل صادر شده است. بنابر این گزارش، با تشکیل پرونده قضایی، ماموران آگاهی تهران تحقیقات ویژه‌ای را برای یافتن این زن و مرد آغاز کردند تا راز این سرقت مرموز برملا شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها