تصویر کوتاه

«رضا رهگذر» دوباره قصه می‌گوید

فارس: مدیر رادیو معارف گفت: برای نخستین بار در ماه رمضان امسال به طور ویژه قصه‌هایی با صدای محمدرضا سرشار (رضا رهگذر) از رادیو معارف پخش می‌شود.حجت‌الاسلام محمد لطفی همچنین از افزایش 50 درصدی تولیدات زنده رادیو معارف در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در کنار افزایش قابل توجه برنامه‌های زنده، در برنامه‌های تولیدی نیز در سال جاری با 25 درصد افزایش نسبت به سال گذشته رو‌به‌رو بودیم.
کد خبر: ۲۷۷۲۹۹

استخر «بچه‌ها مدرسه» را اجرا می‌کند

مهر: برنامه صبحگاهی «بچه‌ها مدرسه» با اجرای نگار استخر از اول مهرماه ساعت 15/6 از شبکه دو روی آنتن می‌رود.

سوسن کرامتی یکی از تهیه‌کنندگان برنامه صبحگاهی «بچه‌ها مدرسه» گفت: این برنامه صبحگاهی از اول مهرماه در 140 قسمت 45 دقیقه‌ای هر روز ساعت 15/6 از شبکه دو روی آنتن می‌رود و شامل بخش‌های مختلف از جمله گزارش، عروسک، پانتومیم، ورزش و کارشناس است.

حضور20 کشور در جشنواره پروین اعتصامی

فارس: پنجمین جشنواره پروین اعتصامی در حالی اول تا ششم آذرماه، بر پا خواهد شد که برای نخستین بار در گستره بین‌الملل میزبان فیلمسازان 20 کشور دنیا خواهد بود.جشنواره فیلم پروین اعتصامی ویژه فیلم‌هایی با موضوع زن است که در دوران برپایی‌اش نگاه ویژه وحمایتی به فیلمسازان زن داشته است.

اولین نمایش رادیویی با موضوع دفاع مقدس

جام‌جم: اولین نمایش رادیویی سال 1388 با موضوع دفاع مقدس به نام «بی‌آن که در جستجوی کسی باشم» به سردبیری نادر برهانی مرند برای پخش در شبکه سراسری فرهنگ کلید خورد. به گزارش روابط عمومی مرکز نمایش رادیو، این نمایش خاطرات مردی را روایت می‌کند که به عنوان جاسوس ایران در اردوگاه اسرای عراقی به سر می‌برد و به علت فشار روانی که بر او وارد می‌شود این کار را رها کرده و به خط مقدم می‌گریزد، اما بالگرد حامل آنها در کنار رود اروند سقوط می‌کند و او وارد اردوگاه عراقی‌ها می‌شودو...

عصر یخبندان 3 هم دوبله شد

فارس: انیمیشن سینمایی «عصر یخبندان 3» با مدیریت «مهرداد رئیسی» در انجمن گویندگان جوان دوبله شد. مهرداد رئیسی گفت: با توجه به این‌که دوبله فیلم‌های عصر یخبندان 1 و 2 را خودم مدیریت کرده بودم، بر این عقیده‌ام که دوبله این اثر در مقایسه با کارهای قبلی از لحاظ حس و سینک بسیار بهتر از آب درآمده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها