کودک 10 ساله، سارق حرفه‌ای

گروه حوادث: پلیس آگاهی استان مرکزی، سارق 10 ساله افغانستانی را همراه 2 همدست دیگرش که اقدام به سرقت وسایل داخل خودرو می‌کردند به دام انداخت. سرهنگ احمدی، سرپرست پلیس آگاهی استان مرکزی با بیان این خبر گفت: مدتی قبل گزارش رسیده به پلیس آگاهی اراک درباره وقوع چند سرقت مشابه از وسایل داخل خودرو، کارآگاهان پلیس آگاهی را بر آن داشت که با توجه به اهمیت موضوع و شیوه به کار گرفته از سوی سارقان، برای شناسایی و دستگیری سریع آنان اقدام کنند.
کد خبر: ۲۵۳۹۰۸
با توجه به اظهارات شاکیان و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهمان پس از شناسایی خودروها در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت وجوه نقد و وسایل داخل خودرو می‌کنند.

با توجه به این که این گونه سرقت‌ها توسط مجرمان حرفه‌ای به انجام می‌رسید، کارآگاهان پلیس با اطلاعات مردمی و تحقیقات محسوس و نامحسوس موفق به شناسایی یکی از اعضای این گروه شدند که یک کودک 10 ساله افغان بود. این کودک در یک اقدام فوری توسط کارآگاهان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد. وی که ابتدا منکر تمام قضایا بود سرانجام به جرم خود اعتراف کرد و با معرفی همدستانش کارآگاهان پلیس موفق شدند 2 سارق دیگر را به صورت همزمان و در عملیاتی غافلگیرکننده به دام بیندازند.

متهمان در بازجویی‌ها به ده‌ها فقره سرقت از وسایل داخل خودرو اعتراف کردند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها