هفته ‌25 لیگ برتر فوتبال

شکست سنگین صباباتری از استقلال اهواز

در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال اهواز با برتری مقابل صباباتری تهران به رده‌ چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد.
کد خبر: ۱۶۴۸۹۳

به گزارش ایسنا ، تیم‌های استقلال اهواز و صباباتری تهران بعدازظهر امروز در ورزشگاه خالی از تماشاگر تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که استقلال اهواز موفق شد با نتیجه‌ چهاربر یک صباباتری را شکست دهد و با 37 امتیاز به مکان چهارم جدول صعود کند. صباباتری نیز با 39 امتیاز در مکان سوم باقی ماند.

تیم‌ها صنعت نفت آبادان و شیرین فراز کرمانشاه نیز در دیداری که در کرمانشاه برگزار شد، به تساوی بدون گل رضایت دادند. با این نتیجه صنعت نفت و شیرین فراز در مکان‌های شانزدهم و هجدهم باقی ماندند.

پاس همدان موفق شد با نتیجه‌ سه بر یک پگاه گیلان را شکست دهد. گل‌های تیم پاس را محمد غلامی دو گل و امیر آبوچا به ثمر رساندند و تک گل تیم پگاه نیز توسط محمد مختاری به ثمر رسید.

پاس همدان نیز با برتری مقابل پگاه گیلان با 33 امتیاز در رده‌ی هفتم قرار گرفت.

تیم مقاومت شهید سپاسی شیراز نیز با نتیجه دو بر یک میهمانش ابومسلم مشهد را شکست داد.

گل‌های تیم مقاومت را بهمن طهماسبی و محسن میرصانعی به ثمر رساندند و تک گل ابومسلم توسط "ایوان پتروویچ" وارد دروازه‌ مقاومت شد. مقاومت سپاسی 35 امتیازی شد و به رده‌ ششم صعود کرد.

در دیگر دیدار امروز نیز ملوان بندرانزلی با تساوی یک بر یک برابر برق شیراز متوقف شد. گل تیم ملوان را رضا نیک‌نظر و گل برق را «شکرون» به ثمر رساندند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها