یک شرکت چینی نوعی سیگار الکترونیکی ساخته است که دارای حداقل میزان نیکوتین و بدون مواد سمی سرطانزا بوده و دود آن از بخار آب تولید می شود.
کد خبر: ۱۶۲۰۳۲

به گزارش مهر ، این سیگار الکترونیکی که Crown 7 نام دارد، شبیه به خودکار بوده و و از یک باتری، یک دستگاه بخارساز، ماده معطر و ماده گلیکول پروپلین تشکیل شده و بدون مواد شیمیایی، سمی و سرطانزا است.

در این سیگار الکترونیکی کپسولی نصب شده است که محتوی نیکوتین بوده و قابلیت شارژ دارد. این کپسول شبیه به فیلترهای کوچکی است که به جای اینکه نیکوتین را بسوزاند، بخار آب تولید می کنند.

این سیگار الکترونیکی در حال حاضر به صورت اینترنتی و به قیمتهای 64 و 149 دلار و در سه مدل شبیه به سیگار، سیگار برگ و پیپ عرضه می شود.

براساس گزارش روزنامه نیویورک پست، در این سیگار حداقل میزان نیکوتین وارد شده است و بنابراین نسبت به سیگارهای سنتی خطر کمتری برای سلامت افراد با عادت بد سیگار کشیدن را دارد. در حقیقت دودی که از بخار آب در این سیگار تولید می شود و در مدت چند ثانیه در هوا ناپدید می شود، می تواند در این افراد همان حس دود سیگار را بدون تولید مواد سمی و یا بوی ناخوشایند سیگار تداعی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها