به گزارش جام جم آنلاین؛ صابر شفیعی در جمع خبرنگاران افزود: در شش ماهه نخست سال جاری، شرکت گاز استان ایلام با ارائه ۱۰ هزارو ۵۳۰ خدمت به صورت غیرحضوری، گام مؤثری در تسهیل امور مشترکان و توسعه دولت الکترونیک برداشته است.
وی اظهار داشت: این خدمات متنوع که از طریق میز خدمت الکترونیک شرکت ارائه شده، شامل درخواست و صدور قبض، نصب و جابجایی علمک، اتصال و وصل مجدد گاز، تغییر مشخصات و پرداخت آنلاین و ... بوده است.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان تصریح کرد: هدف از توسعه این خدمات، کاهش مراجعات حضوری، کاهش ترافیک و رفع محدودیتهای زمانی برای دریافت خدمات است که علاوه بر صرفهجویی در زمان و هزینه مردم، به کاهش بار ترافیکی در شهرها نیز کمک میکند.
شفیعی افزود: مشترکان گاز میتوانند برای بهرهمندی از این خدمات به سامانه جامع ارتباط با مشتریان (CRM)، وب سایت شرکت، اپلیکیشن موبایل و تلفن گویای ۲۴ ساعته مراجعه کنند.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، شفافیت، دقت در انجام امور و تسریع در خدمترسانی را از دیگر مزایای توسعه خدمات غیرحضوری برشمرد و تصریح کرد:این رویکرد جدید علاوه بر افزایش رضایتمندی، موجب تقویت اعتماد عمومی به مجموعههای خدمترسان شده است.
وی در ادامه به پیامدهای گستردهتر این طرح اشاره و خاطرنشان کرد:تحقق دولت الکترونیک و توسعه خدمات غیرحضوری، به کاهش شکاف دیجیتال بین مناطق شهری و روستایی، اجرای عدالت اجتماعی و توسعه فرصتهای اقتصادی در جوامع محلی منجر میشود.
شفیعی با تأکید بر تداوم این روند، یادآور شد: شرکت گاز استان ایلام خود را متعهد میداند تا با بهرهگیری از تمامی ظرفیتها، کیفیت و دامنه خدمات غیرحضوری را به طور مستمر گسترش دهد.
وی ادامه داد: شرکت گاز استان ایلام به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در ارائه خدمات غیرحضوری، در نظر دارد با راهاندازی و بهینهسازی سامانههای بیشتر، نقش خود را در توسعه دولت الکترونیک در استان ایلام پررنگتر کند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
دکتر مرندی، تحلیلگر مسائل بینالملل در گفتوگو با «جامجم» به تشریح ظرفیتهای دوران گذار جهانی برای کشورمان پرداخت
گفتوگو با بهمن نامورمطلق، استاد دانشگاه شهید بهشتی