به گزارش جام جم آنلاین، نظامیان اشغالگر صهیونیستی بمب دودزایی را در منطقه الشحل واقع در ارتفاعات شبعا شلیک کردند.
خبرنگار المنار گزارش کرد: یک فروند بالگرد اسرائیلی بمبی را در نزدیکی قایق ماهیگیری در نزدیکی ساحل راس الناقوره شلیک کرد.
با وجود اعلام آتشبس میان لبنان و رژیم صهیونیستی، اما همچنان اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه مناطقی در جنوب لبنان ادامه دارد.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند