ببینید | نماآهنگ ما را نشناختی!!!

ببینید | نماآهنگ ما را نشناختی!!!
نماهنگ «ما را نشناختی!»، با صدای میلاد ابراهیمی، به تمجید از اقدام قهرمانانه پدافند هوایی کشور در دفع حمله رژیم صهیونیستی تولید شد.
کد خبر: ۱۴۸۸۲۵۶

به گزارش جام جم آنلاین، این اثر در مرکز شعر و موسیقی صدا و سیمای مرکز قزوین ساخته شده است.

میلاد ابراهیمی به عنوان خواننده، آهنگساز و تنظیم‌کننده آن، درباره تولید این نماهنگ گفت: «با توجه به اعتقاد قلبی به فرامین مقام معظم رهبری و اعلام انزجار از جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی، وظیفه خود دانستیم تا در میدان جنگ نرم و رسانه‌ای این قطعه را تولید کنیم.»

وی همچنین توضیح داد که این نماهنگ با شعری از سید محمد حسین ابوترابی در واحد شعر، موسیقی و سرود صدا و سیمای مرکز قزوین تهیه و تولید شده است. این اثر به عنوان یک پیام قوی در حمایت از پدافند هوایی کشور و در پاسخ به تهدیدات دشمنان، منتشر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات

نیازمندی ها