
جام جم آنلاین - خوزستان علی دهقانی صبح امروز (چهارشنبه ۱۴ آذر) در آئین آزادی جمعی از زندانیان جرایم غیر عمد شهرستان دزفول که همزمان با ایام عزاداری دهه فاطمیه برگزار شد، گفت: بازگشت زندانیان معسر و نیازمند به آغوش خانواده در این ایام، آثار ارزشمندی در تحکیم بنیاد خانواده و هدفمندسازی فرایند زندانبانی خواهد داشت.
رئیس کل دادگستری خوزستان تصریح کرد: مبلغ بدهی این زندانیان بیش از یک میلیارد تومان بود که این میزان از طریق کمکهای خیرین ستاد دیه کشور و استان، تسهیلات بانکی، گذشت شکات، اعسار، تسهیلات و نقدینگی مددجویان جمعآوری و زمینه آزادی این مددجویان فراهم شد.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند