در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
ایران بک لینک: یکی از فاکتور های مهم در اعتماد گوگل به وب سایت و افزایش ورودی و همچنین فروش بیشتر در دنیای گوگل و دیگر موتور های جستجو دامین اتوریتی است. در این مقاله تلاش میکنم به این سوال که دامین اتوریتی چیست و چگونه افزایش پیدا می کند؟ پاسخ دهم.
پس با من همراه باشید (:
دامین اتوریتی یک معیار در حوزه سئو است که رتبهبندی یک وبسایت در موتورهای جستجو را اندازهگیری میکند. در این مقاله، با زبانی ساده توضیح میدهیم که دامین اتوریتی چیست ، چطور اندازهگیری میشود، و چگونه میتوانید امتیاز آن را افزایش دهید.
دامین اتوریتی نشاندهنده توانایی رتبهبندی یک سایت است. این شاخص از مجموعه سیگنالهایی تشکیل شده که نشان میدهند یک سایت دارای کیفیت و اعتبار بالاست و میتوان به آن اعتماد کرد.
دامین اتوریتی بیشتر بر اساس سه عامل اساسی، یعنی سابقه، اعتماد و محبوبیت، اندازهگیری میشود.
دامنههای با سابقه طولانیتر و تاریخچه مثبت، معمولاً دامین اتوریتی بالاتری دارند. موتورهای جستجو به دامنههای جدید اجازه نمیدهند بهسرعت به سطح دامنههای باسابقه برسند. دامنههای تازهوارد باید با تولید محتوای باکیفیت و کسب بکلینکهای معتبر، اعتبار خود را افزایش دهند.
محبوبیت دامین اتوریتی به عوامل زیر وابسته است:
تعداد بکلینکها: هرچه تعداد بکلینکها بیشتر باشد، بهتر است.
کیفیت بکلینکها: بکلینکهای باکیفیت امتیاز بیشتری برای دامین اتوریتی ایجاد میکنند.
تعداد دامنههای منحصربهفرد: دامنههای بیشتری که به شما لینک میدهند، باعث افزایش محبوبیت وبسایت شما میشوند.
برای اینکه بدانید دامین اتوریتی سایت شما در چه سطحی است، به این موارد توجه کنید:
تعداد و کیفیت بکلینکها
تعداد دامنههای منحصربهفرد لینکدهنده
با پیروی از اصول سئو و ایجاد بکلینکهای معتبر، میتوانید امتیاز دامین اتوریتی وبسایت خود را افزایش دهید. همچنین، داشتن وبسایتی که با تمام دستگاهها سازگاری داشته و سریع بارگذاری شود، به این امر کمک میکند.
پیج اتوریتی یا قدرت صفحات نشاندهنده توانایی یک صفحه خاص در رتبهبندی است و به عواملی مانند سابقه صفحه، تعداد و کیفیت بکلینکها، و بهروزرسانی دورهای صفحه بستگی دارد.
خب تا اینجا تعریف بک لینک رو متوجه شدیم. حالا دامین اتوریتی یعنی چی ؟
همونطور که تو مثال قبل گفتم هرچه تعداد بک لینک بیشتر با کیفیتترین دریافت کنید باعث میشه که اعتبار سایت شما افزایش پیدا بکنه و این اعتبار یک امتیازی هست به نام دامین آتوریتی که از صفر تا ۱۰۰ رتبهبندی میشه
هر چقدر دامین آتوریتی شما بیشتر باشه احتمال اینکه در کلمات کلیدی مختلف داخل گوگل رتبه رتبه بهتری بگیرید بالاتر میره اینم از تعریف دامین آتوریتی به زبان ساده.
حالا که با تعریف دامین آتوریتی آشنا شدیم بیاید ببینیم چه روشهایی میتونیم دامین آتوریتی خودمون رو افزایش بدیم
به صورت کلی هر چقدر دامنههای با کیفیت تر به سایت ما بک لینک بدهند باعث افزایش دامین آتوریتی شما میشود در مرحله دوم هر چقدر دامنههای مختلف به ما ارجاع بدهند نسبت به یک دامنه خاص که چند بار به ما بک لینک بدهد تاثیر بیشتری دارد.
در این روش با استفاده از تولید محتوای با کیفیت خیلی خوب در زمینه فعالیت خودمان میتوانیم به صورت ارگانیک و طبیعی اعتبار دامنه خود را نزد گوگل افزایش دهیم به این صورت که به دلیل کیفیت بالای محتوای ما خوانندگانی که وارد سایت ما میشوند از محتوای ما ر سایتهای خودشان استفاده میکنند و به عنوان منبع از سایت ما اسم میبرند.
این روش از بهترین روشهای افزایش دامین ریتینگ هست اما وقتی که میزان رقابت در حوزه کاری ما خیلی شدید باشد این روش به مدت زمان زیاد و صبر و حوصله زیادی نیاز دارد.
در این روش روشهای مختلفی برای گرفتن بک لینک مورد استفاده قرار میگیرد به عنوان مثال گرفتن بکلینگ با استفاده از لینکهای شکسته و یا استفاده از رپورتاژ در رسانههای معتبر و گرفتن بک لینک از سایتهای دیگر با پرداخت هزینه میتوانیم دامین آتوریتی خود را افزایش دهیم که معمولاً روش پرهزینه و گاهاً پر ریسک خواهد بود بنابراین خودم به شخصه روش بعدی را توصیه میکنم.
در این روش کارشناسان متخصص ما آدرس سایت شما را دریافت کرده و با استفاده از کلمات کلیدی که شما نیاز دارید شروع به ساخت بک لینک در سایتهای معتبر میکنند این روش مزیتهای زیادی دارد:
اولین مزیت این روش این است که شما با هزینه خیلی کم به نسبت دریافت رپورتاژ و یا بک لینک این خدمات را استفاده میکنید.
دومین مزیت این روش این است که سفارش شما به صورت کاملاً تضمینی و گارانتی بازگشت وجه برای شما انجام خواهد شد و در صورتی که دامین آتوریتی شما افزایش نیابد کل مبلغ بازپرداخت میگردد.
پیج آتوریتی (Page Authority) مانند Domain Authority است منتها به جای چک کردن اعتبار کلی سایت اعتبار صفحات سایت را به شکل جداگانه مورد بررسی قرار میدهد و بسته به لینکهایی که به صفحه موردنظر داده شده نمرههایی از یک تا 100 به آن صفحه میدهد.
هرچه نمره داده شده بالاتر باشد بهتر است. این مقیاس نسبت به دامین آتوریتی به آنچه گوگل اندازهگیری میکند نزدیکتر است و با استفاده از الگوریتمی سعی میکند از الگوریتم گوگل تقلید کند.
با این وجود کمتر از Page Authority استفاده میشود. اما چرا؟ به این دلیل ساده که دامین آتوریتی به کل سایت یک نمره میدهد اما پیج آتوریتی باید برای هر صفحه به شکل جداگانه محاسبه شود.
به صورت کلی در این زمینه ۳ سایت مهم فعالیت میکند :
1. سایت ماز MOZ
2. سایت اچرف Ahrefs
3. سایت مجستیک Majestic
هر کدام از این سایتها الگوریتمهای مختلفی برای اندازهگیری دامین آتوریتی شما دارند و وقتی به هر کدام از آنها مراجعه کنید ممکن است عددهای مختلفی مشاهده کنید به صورت کلی توصیه ما افزایش دام این آتوریتی در هر سه سایت مذکور است.
ما در ایران بک لینک خدمات افزایش دامین اتوریتی ماز ، بهبود دامین اتوریتی سایت اچرف و افزایش تراست فالو در سایت مجستیک رو با کمترین قیمت سریعترین زمان به صورت کاملاً تضمینی و گارانتی ارائه میدهیم.
در ادامه باید به این نکته توجه کنید که در صورتی که از سایتهای با کیفیت کم بک لینک دریافت کنید مثلاً سایتهایی که اسپم اسکور بالایی دارند نه تنها به شما در افزایش ورودی گوگل کمک نمیکنند بلکه باعث میشوند که موتور جستجوی گوگل به سایت شما شک کند و سایت شما را به دلیل عدم تطابق با قوانین اسپم در گوگل جریمه کند و یا اینکه در سناریویی بدتر سایت شما پنالتی شود که خسارات جبران ناپذیری به جایگاه کلمات کلیدی شما در گوگل وارد میکند و ممکن است کلاً سایت شما را در گوگل نمایش ندهد.
ما در ایران بک لینک با استفاده از به روزترین روشهای دریافت بک لینک مطابق با الگوریتمهای گوگل و داکیومنتهای راهنمای گوگل در مورد سایتهای اسپم به شما این اطمینان را میدهیم که اسپم اسکور شما در اثر استفاده از این خدمات افزایش پیدا نمیکند و با خیال راحت میتوانید اعتبار سایت خود را در گوگل افزایش دهید همچنین فروش خود را به مرزهای جدیدی برسانید.
برای خوش آمدگویی و قدردانی از اعتماد شما سایت ایران بک لینک ( backlinkiran.com ) برای شما کد تخفیف برای اولین خرید به میزان 5 درصد در نظر گرفته است پس تا دیر نشده اعتبار سایت خود را افزایش دهید و رقبا را پشت سر بگذارید.
کد تخفیف: iranbacklink5
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
علی میرزابیگی، در گفت و گو با «روزنامه جامجم»:
«جامجم» روشهای مواجهه با کودکان در فضای مجازی و ضرورت سواد رسانهای بزرگترها را بررسی کرده است
درگفتوگو با دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت کشور بررسی شد