معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور؛

موسسات خیریه بازوان یاریگر کمیته امداد هستند

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خبرداد؛

راه اندازی پویش *لبنان تنها نیست*

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از راه اندازی پویش جمع آوری کمک های نقدی و کالایی مردمی جهت ارسال به مردم مظلوم لبنان و غزه خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۶۲۴۳
به گزارش جام جم-مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه ولبنان و محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع گفت: با توجه به فتوای رهبری معظم انقلاب مبنی بر کمک به مردم مظلوم و جنگ زده لبنان و حزب الله، کمیته امداد نیز این امر مهم را در دستور کار خود قرار داده است.
 
وی در ادامه افزود: راه اندازی پویش لبنان تنها نیست به منظور جمع آوری کمک های نقدی و کالایی مردم از 15 مهر ماه شروع شده است و تا 15 آبان ماه ادامه دارد و کمک های جمع آوری شده در اسرع وقت از مبادی زیربط برای خانواده های آواره و آسیب دیده ارسال خواهد شد.
 
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر لیست کمک های کالایی را شامل اقلام زیستی و غذایی برشمرد و گفت: اقلام زیستی از جمله، پتو، زیر انداز، بالش و اسفنج، سرویس پخت و پز، پوشاک بچه گانه، لوازم بهداشتی، موتور برق، سیم سیار و. مورد نیاز است.
 
وی همچنین افزود: اقلام غذایی از جمله شیر خشک نوزاد، کنسرو تن ماهی و لوبیا، خرما، بیسکویت، و دیگر خوراکی های فاسد نشدنی لازم است.
 
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: مردم و خیران بوشهری می توانند علاوه بر کمک های کالایی کمک های نقدی خود را به صورت غیره حضوری و از طریق شماره گیری کد دستوری #1*077*8877* و یا شماره کارت  6037997950030370 نزد بانک ملی پرداخت نمایند.
 
عباس روشن یاد آور شد: علاوه بر این تمامی دفاتر کمیته امداد در سراسر شهرستانها، مراکز نیکوکاری و پایگاه های مستقر در مساجد و مصلی های نماز جمعه آمادگی دارند کمک های مردم نوع دوست هم استانی را جمع آوری نمایند.
 
سایت خبری کمیته امداد
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها