برخورد با رانندگان غیرمجاز سرویس مدارس یزد

یزد- رئیس سازمان مدیریت حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: با توجه به اینکه ساماندهی سرویس مدارس امسال بر اساس ثبت‌نام در سامانه سپند انجام شده ، رانندگان نیز ملزم به دریافت مجوز از این سامانه هستند.
کد خبر: ۱۴۷۴۵۴۰

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، فعالی اظهار داشت: با توجه به اینکه ساماندهی سرویس مدارس امسال بر اساس ثبت‌نام در سامانه سپند انجام شده و رانندگان نیز ملزم به دریافت مجوز از این سامانه هستند، با تقویت تیم‌های بازرسی و آموزش نیروهای جدید، نظارت مستمر بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان سرویس مدارس در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: در هفته اول مهر به رانندگان فاقد مجوز تنها تذکر داده و آن‌ها را به دریافت مجوز از سازمان معرفی می‌کنند.

وی افزود: این اقدام با هدف ایجاد فرصت برای رانندگان و کاهش مشکلات احتمالی برای خانواده‌ها صورت می‌گیرد و سپس از هفت سوم با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری یزد تصریح کرد: در این مرحله، به رانندگان فاقد مجوز تذکر کتبی داده می‌شود و در صورت تداوم تخلف، با معرفی آن‌ها به پلیس راهور، ضمن اعمال جریمه خودرو آنها نیز متوقف خواهد شد.

فعالی از رانندگان فاقد مجوز سرویس مدارس خواست تا پایان مهرماه نسبت به ثبت نام در سامانه سپند اقدام کرده و از تخفیف ۵۰ درصدی برای دریافت مجوز فعالیت بهره مند شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها