بهسازی و مقاوم‌‌سازی یک‌هزارو ۱۰۰ واحد مسکونی در روستاهای رزن

فرماندار رزن گفت: در سه سال گذشته تاکنون ۱۱۰۰ واحد مسکونی در این منطقه بهسازی و مقاوم‌ سازی شده که ۶۰ درصد آن‌ها به بهره‌برداری رسیده است.
کد خبر: ۱۴۷۲۶۵۹

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی‌اصغر غفاری‌آثار به همراه مددی رییس بنیاد مسکن شهرستان رزن از پروژه‌های بهسازی روستای گاوسوار، گونلو و منصورآباد از دستاوردهای قابل توجه در حوزه مسکن روستایی بازدید به عمل آورد.

فرماندار رزن اظهار داشت: شاخص تولید مسکن روستایی ۱۰۶ درصدی، این شهرستان نشان‌دهنده یک الگوی موفق در توسعه مسکن روستایی است.

وی بیان کرد: در سه سال گذشته، ۱۱۰۰ واحد مسکونی در این منطقه بهسازی و مقاوم‌ سازی شده که ۶۰ درصد آن‌ها به بهره‌برداری رسیده است که این آمار نه تنها نشان‌دهنده تلاش‌های مستمر در بهبود شرایط زندگی روستاییان است، بلکه به عنوان یک الگو برای سایر شهرستان‌ها نیز می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

غفاری‌آثار ادامه داد: پروژه‌های بهسازی در روستاهای شهرستان نمونه‌ای از تلاش‌های بنیاد مسکن برای بهبود زیرساخت‌های روستایی است.

فرماندار رزن خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها نه تنها به بهبود شرایط زندگی روستاییان کمک می‌کند، بلکه می‌تواند به افزایش اشتغال و رونق اقتصادی در این مناطق نیز منجر شود و البته این اقدامات می‌تواند تأثیرات مثبت اجتماعی و اقتصادی قابل توجهی را به همراه داشته باشد.

newsQrCode
برچسب ها: همدان رزن مسکن
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها