قتل‌های سریالی قاچاقچی حرفه‌ای

راز قتل‌های سریالی قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر با تیزهوشی بازپرس جنایی بروات فاش شد. مرد ۴۷ساله جنایت‌های خود را از سال ۱۳۹۱ و با کشتن دخترعمه‌اش آغاز کرد.
کد خبر: ۱۴۷۱۰۶۶
نویسنده مجید غمخوار - گروه حوادث 
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، یک ماه قبل اعضای خانواده مرد ۵۵ساله‌ای در بروات کرمان با مراجعه به پلیس اعلام کردند فرزندشان مفقود شده و ۷۲ ساعت می‌شود که به خانه بازنگشته است. بررسی‌های پلیس نشان می‌داد مرد ناپدیدشده آخرین‌بار از محل کارش خارج شده اما دیگر به خانه بازنگشته است. پلیس که احتمال می‌داد برای مرد میانسال اتفاق هولناکی افتاده باشد، تحقیقاتش را آغاز کرد.بررسی کارآگاهان پلیس نشان داد مرد میانسال این اواخر با یکی از اقوامش در ارتباط بوده و بیشتر ایام هفته با او رفت‌وآمد داشته است. با شناسایی مرد ۴۷ساله او با دستور بازپرس پرونده بازداشت و تحقیقات از او آغاز شد. مرد دستگیرشده، منکر اطلاع از مرد میانسال شد و ادعا کرد من کارمند و سرگرم زندگی‌ام هستم. مرد مفقودشده را چند باری دیدم، اما هیچ خبری از او ندارم. با اظهارات متهم به قتل درحالی‌که هیچ سرنخی از مرد ناپدیدشده وجود نداشت، کارآگاهان در بررسی خانه متهم موفق به کشف یک اسلحه گرم شدند. با بررسی‌های تخصصی مشخص شد به‌تازگی از این اسلحه تیر شلیک شده است.  با به‌دست‌آمدن این سرنخ بار دیگر مرد ۴۷ساله مورد بازجویی قرار گرفت و به قتل مرد میانسال به‌دلیل اختلافات اعتراف کرد.
   
اعتراف به قتل مرد گمشده
متهم که رازش را فاش‌شده دید، در اعترافاتش به ماموران گفت: من کارمند یک اداره هستم و این کار یک پوشش است تا کسی به من شک نکند، در پشت‌پرده موادمخدر را به‌صورت عمده می‌فروشم و همه فکر می‌کنند کارمند هستم و به‌همین‌خاطر تاکنون کسی به من شک نکرده است.متهم مدعی شد مقتول از بستگانم بود و به اختلاف حساب مالی خوردیم. روز حادثه قرار گذاشتیم تا حساب‌وکتاب کنیم اما او زیر بار پرداخت بدهی‌اش نرفت. من هم با شلیک گلوله او را کشتم و جسدش را در چاهی رها کردم. کارآگاهان بلافاصله به چاه مورد ادعا  رفته و جسد مرد میانسال را کشف و از عمق چاه خارج کردند. با اعترافات مرد جنایتکار او راهی بازداشتگاه شد، اما بازپرس در بررسی پرونده‌های قدیمی متوجه شد سه نفر از مفقودشدگان سال‌های قبل از اقوام و دوستان مرد جنایتکار هستند و به همین خاطر احتمال دارد او مرتکب جنایت‌های دیگری هم شده باشد، به همین خاطر به کارآگاهان پلیس آگاهی دستور داد تحقیقات بیشتری از متهم انجام شود.
   
راز قتل های سریالی
مرد ۴۷ساله این‌بار در برابر اتهام سه قتل دیگر قرار گرفت و با اعتراف به قتل دو مرد و یک زن گفت: اولین‌بار در سال ۱۳۹۰ دخترعمه‌ ۳۲ساله‌ام را که برایم کار می‌کرد به‌خاطر اختلاف مالی کشتم و جسدش را در چاه انداختم. در این ۱۳سال دو مرد دیگر هم که از اقوام دورم بودند و می‌خواستند سرم کلاه بگذارند را کشتم و جسد آنها را هم داخل چاه انداختم. نفر اول را یک‌سال بعد از قتل دخترعمه‌ام کشتم و نفر سوم را سال ۱۳۹۷ کشتم و جسدشان را بیرون شهر برده و داخل چاه انداخته و رویشان خاک ریختم.
با این اعترافات بلافاصله تلاش کارآگاهان برای یافتن جسد سه مقتول دیگر آغاز و جسد دخترعمه قاتل بعد از ۱۳سال از درون چاه خارج شد. با توجه به این‌که هنوز جنازه دو مرد دیگر پیدا نشده است، تحقیقات از متهم برای یافتن محل رهاکردن دو جسد و سایر جرائمش ادامه دارد.
   
کشف جسد دو قربانی
معین افشاری، رئیس حوزه قضایی بروات در مورد جزئیات بیشتر جنایت‌های مرد قاچاقچی گفت: با اعلام مفقودی مرد میانسال در مردادماه، پرونده به قاضی غلامعباس عظیمی ارجاع و تحقیقات آغاز شد. با توجه به مفقودی چند نفر دیگر در بروات دستور تحقیقات به کارآگاهان پلیس آگاهی شرق استان کرمان صادر و سرانجام متهم دستگیر شد و بعد از انکار با مشاهده شواهد به قتل یک زن و سه مرد اعتراف کرد.  متهم در پوشش کارمندی کار قاچاق عمده موادمخدر انجام می‌داد و تحقیقات بیشتر از او ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها