اجتماع عزاداران اربعین حسینی بهمئی و نذری ۳ هزار نفری

مردم بهمئی با برپایی عزاداری در جوار مزار مطهر شهدای روستای اسلام آباد این شهرستان گرد هم آمدند؛ و در ضیافت نذری ۳ هزار نفری اربعین حسینی شرکت کردند.
کد خبر: ۱۴۷۰۲۷۳

اجتماع عزاداران اربعین حسینی بهمئی و نذری ۳ هزار نفری

به گزارش جام جم آنلاین،عضو مجلس خبرگان رهبری در خوزستان در مراسم بزرگ عزاداران اربعین حسینی مردم بهمئی که در جوار مزار مطهر روستای اسلام آباد این شهرستان برگزار شد گفت: دشمنان همیشه سعی دارند سلاح ایمان و تقوا را از شیعیان بگیرند و ما را خلع سلاح نمایند ولی ما باید در این مورد آگاهانه عمل کنیم و هوشیار باشیم.
آیت الله سید ابوالحسن حسن‌زاده با اشاره به اینکه، حماسه اربعین، تمام جهان را متحول نمود و اندیشمندان جهان از حماسه این امام بزرگوار بسیار گفته اند افزود: با فرا رسیدن اربعین حسینی، شور غیر قابل وصفی شیعیان و دوستداران حضرت ابا عبدالله (علیه السلام) را در بر گرفت که وصف ناشدنی است.
وی گفت: امام حسین علیه السلام امام سوم شیعیان حماسه‌ای در جهان بپا کرد که کل عالم را مبهوت نمود که در همین زمینه نوابغ مذهبی، علمی و سیاسی جهان درباره حضرت سیدالشهداء (ع) و فداکاری بی‌سابقه‌ای که آن حضرت در حمایت از حق و عدالت انجام داده، بسیار گفته اند.
عضو مجلس خبرگان رهبری در استان خوزستان در این مراسم از حضور پرشور مردم این دیار در ویژه برنامه‌های اربعین و گرامیداشت یاد شهدای حسینی قدردانی کرد و گفت: مردم این دیار از دیرباز در دفاع از نظام و انقلاب شهره عام و خاص بودندو فداکاری‌های آنان بر کسی پوشیده نیست.
در این مراسم ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی، مداحی، روضه خوانی، دمام زنی اجرا شد و ضیافت میهمانی ۳ هزار نفری هم برای نذر حضرت اباعبدالله الحسین به همت مردم روستای اسلام آباد تدارک دیده شده بود که بین شرکت کنندگان و اهالی توزیع شد.
روستای اسلام آباد در ۲۰ کیلومتری شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی و در منطقه کت واقع شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها