با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه خلیج فارس برگزار شد؛

نشست کمیته تحقیقات شرکت آبفا استان بوشهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خبرداد؛

عملیات اجرایی ۵ پروژه شرکت آب و فاضلاب

عملیات اجرایی ۵ پروژه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و احداث یک کارخانه آب شیرین کن جدید در هفته دولت آغاز می شود.
کد خبر: ۱۴۶۹۸۱۹
نویسنده زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

به گزارش جام جم-ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار داشت : خط انتقال خیرآباد (فاز ۲) ، آب شیرین کن‌هفت هزار و ۵۰۰ مترمکعبی ساحلی تنگستان ، ایستگاه فاضلاب D گناوه و خط انتقال آب از تأسیسات اولی به مخزن جبرانی از جمله پروژه‌هایی هستند که عملیات اجرایی آنها در هفته نخست شهریور آغاز می‌شود .
وی گفت : از مهم‌ترین مزیت‌های پروژه‌های یاد شده می‌توان به تقویت آبرسانی در نوار ساحلی تنگستان و همچنین افزایش پایداری آب مشترکان سایر مناطق هدف اشاره کرد .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد : با توجه به احداث آب شیرین کن جدید در مناطق دارای تنش آبی انتظار می رود با اتمام این پروژه وضعیت آبرسانی در مناطق هدف و بویژه نوار ساحلی تنگستان به میزان قابل توجهی افزایش یابد .
عالی یادآور شد: تاکنون حدود ۱۰۰ هزارمترمکعب از آب شرب مورد نیاز استان از آب شیرین کن ها تأمین می شود که با اتمام تمام پروژه های در دست احداث و همچنین احداث آب شیرین کن نوار ساحلی تنگستان این ظرفیت به ۲۲۲ هزار و ۸۵۰ مترمکعب افزایش می یابد .
وی همچنین با تاکید بر ضرورت صرفه جویی در مصرف آب اظهار کرد : با توجه به روزهای پایانی پیک مصرف آب شرب در استان از هم استانی های عزیز انتظار داریم با مصرف بهینه در آبرسانی پایدار نقشی ویژه و راهبردی ایفا کنند .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها