حمله مرگبار سه مرد افغان به دخترجوان

سه تبعه افغانستانی با حمله به دختر جوان، او را برای سرقت گوشی تلفن‌همراهش تا حد مرگ کتک زدند.
کد خبر: ۱۴۶۸۹۸۶
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته زنی با پلیس ۱۱۰تهران تماس گرفت و اطلاع داد سارقان به دختری جوان در یکی از محله‌های شمال تهران حمله کرده و او را به‌شدت کتک زدند. بعد از این تماس ماموران به محل حادثه رفته و دختر مصدوم به بیمارستان منتقل شد. یکی از اهالی محل توانسته بود چند لحظه از صحنه فرار آنها فیلم بگیرد و آن را در اختیار پلیس قرار دهد. ماموران به بیمارستان رفتند اما آن دختر جوان به کما رفته بود و مدارک هویتی نداشت. به دنبال یافتن ردی از خانواده او بودند که روز بعد خانواده‌ای به اداره پلیس آمدند و گفتند دخترشان دیروز از محل کارش خارج و ناپدید شده و تلفن او خاموش است. با بررسی شکایت مشخص شد قربانی سرقت، دختر این خانواده است. پلیس به دنبال سارقان بودکه بعد از چند روز فهمیدند دختر جوان زنده مانده و به‌هوش آمده است. با تحقیق از او معلوم شد که آن شب ازمحل کارش بیرون آمده و در خیابان منتظر تاکسی بوده که سه جوان به او حمله کردند و به‌شدت کتکش زدند که او بی‌هوش شده و بعد که به‌هوش آمده فهمیده چند روزی در کما بوده و کیف و گوشی ۵۰میلیون تومانی‌اش به سرقت رفته است. ماموران تصاویر به‌دست‌آمده از سارقان را به اهالی نشان دادند که مغازه‌داری یکی از متهمان را شناخت و معلوم شد او مشتری‌اش بوده و نگهبان ساختمانی در همان حوالی است. دو روز پیش ماموران به آنجا رفتند و متهم که تبعه افغانستان به‌نام نظیر بود را بازداشت کردند.
نظیر دراظهاراتش گفت: یک سال قبل غیرقانونی به ایران آمدم و به‌عنوان کارگر ساختمان و نگهبان مشغول به کار شده بودم. تابه‌حال خلاف نکردم و این اولین دزدی‌مان بود. آن شب همه درمحل کارم جمع شدیم.مشروب خورده و مست بودیم. تصمیم گرفتیم برای هزینه خوشگذرانی آن شب‌مان سرقتی انجام داده و پولی به جیب بزنیم. ازساختمان بیرون زدیم و دنبال یک سوژه بودیم. دختری جوان را دیدیم که منتظر تاکسی است.سه نفری حمله‌ور شدیم و آن‌قدر اوراکتک زدیم که زخمی وبی‌هوش شد.کیف و گوشی‌اش راسرقت کردیم. در کیف چیزی به‌دردبخور نبود که آن را دور انداختیم. گوشی ۵۰میلیون تومانی را برداشتیم.قصد فروش گوشی را داشتم که دستگیر شدم. 
مصطفی تقی‌زاده، بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت:با اعتراف اودو همدستش نیز بازداشت شده و اعتراف کردند.باتوجه به این‌که احتمال دارد آنها مرتکب جرائم مشابهی شده باشند تحقیقات پلیسی در این رابطه از آنها ادامه دارد. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها