پایگاه خبری اکسیوس خبرداد:

ارتباط تلفنی ترامپ با نتانیاهو درباره آتش‌بس غزه

پایگاه خبری اکسیوس در آستانه برگزاری مداکرات آتش‌بس در غزه، به نقل از منابع آمریکایی از تماس دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۸۹۴۹

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از العالم،پایگاه خبری اکسیوس در آستانه برگزاری مداکرات آتش بس در غزه، به نقل از منابع آمریکایی از تماس دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش این پایگاه خبری آمریکایی،دونالد ترامپ در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو، درباره توافق آتش‌بس در باریکه غزه و آزادی گروگان‌ها (اسیران) گفتگو کرد.

این گفتگو در حالی انجام شده که قرار است دور قاطع مذاکرات آتش‌بس بین مقامات ارشد آمریکایی، قطری، مصری و اسرائیلی امروز پنجشنبه با هدف پر کردن شکاف‌های باقی‌مانده بین رژیم اشغالگر صهیونیستی و حماس در دوحه برگزار شود.

در همین رابطه یک منبع مطلع گفته است که تماس ترامپ با هدف تشویق نتانیاهو به پذیرش توافق بوده، اما تاکید کرد که او نمی‌داند آیا این همان چیزی است که رئیس‌جمهور سابق به نتانیاهو گفته است یا خیر.

گفته می‌شود ستاد انتخاباتی ترامپ از اظهار نظر خودداری کرده و دفتر نخست وزیر رژیم جعلی اسرائیل نیز انجام این تماس را رد نکرده است.

ترامپ ماه گذشته در مصاحبه‌ای با فاکس نیوز گفت که اسرائیل باید هر چه سریعتر به جنگ غزه پایان دهد و گروگان‌ها (اسیران) را برگرداند.

کاخ سفید نیز اعلام کرده است ما ۲۴ ساعته برای دستیابی به توافق آتش بس در غزه کار می‌کنیم و در مذاکرات حضور خواهیم داشت و برای دور جدید آماده هستیم... از سرگیری مذاکرات آتش‌بس در غزه طی امروز (پنجشنبه) گام مهمی است.

ویلیام برنز، رئیس سیا وبرت مک گورک از مقامات کاخ سفید در مذاکرات دوحه شرکت خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها