پدیده فرونشست زمین چالش بزرگی برای زیرساخت‌های استان البرز
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای البرز هشدار داد؛

پدیده فرونشست زمین چالش بزرگی برای زیرساخت‌های استان البرز

ایجاد ۲۵۰ هزار پوشش فیبر نوری برای البرز تا پایان ۱۴۰۳

مدیرکل مخابرات منطقه البرز اعلام کرد:استان البرز در توسعه حوزه فیبر نوری در میان استان برتر کشور قرار دارد و پیش بینی می‌شود تا اواخر اسفند ۱۴۰۳ نزدیک به ۲۵۰ پوشش این بستر در استان ایجاد شود.
مدیرکل مخابرات منطقه البرز اعلام کرد:استان البرز در توسعه حوزه فیبر نوری در میان استان برتر کشور قرار دارد و پیش بینی می‌شود تا اواخر اسفند ۱۴۰۳ نزدیک به ۲۵۰ پوشش این بستر در استان ایجاد شود.
کد خبر: ۱۴۶۸۴۸۶

به گزارش خبرنگار جام جم البرز،عبدالله بیان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه استان البرز اظهار داشت:هرچقدر که ما با رسانه ارتباط نزدیک و موثری داشته باشیم می‌توانیم از دغدغه‌های مردم مطلع شویم. خبرنگاران می‌توانند با برقراری پل ارتباطی بین ما و مردم پبام‌های یکدیگر را منتقل کنند به همین جهت نقش اصحاب رسانه بسیار حائز اهمیت است.
وی در ادامه با اشاره به وضعیت حوزه ارتباطات در استان البرز گفت:استان البرز توانسته است طی سال‌های اخیر در حوزه مخابرات در بین ۳۱ استان کشور، جزو رتبه‌های برتر قرار بگیرد در همین راستا طبق ارزیابی‌های مخابرات ایران در طی ۴ سال اخیر البرز همواره رتبه بسیار به دست آورده است.
بیان افزود:ما در البرز نزدیک به ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار شماره تلفن فعال داریم و همچنین نزدیک به ۲۰۰ هزار سرویس‌های باند پهن به مردم واگذار شده است و خوشبختانه به دلیل استقبال مردم و اقدامات مجموعه مخابرات به این سمت حرکت کردیم که فیبرنوری در استان البرز توسعه پیدا کند.
مدیرکل مخابرات منطقه البرز در ادامه گفت:اینترنت پرسرعت یکی از بستر‌هایی است که برای مشترکین سیار عمدتأ مطرح می‌باشد، اما در تلفن ثابت مهم‌ترین بستر فیبرنوی است که مخابرات البرز در کشور سرآمد می‌باشد و در سنوات اخیر تمام تلاش این بوده است که بیشترین سهم دایره سرویس فیبرنوری کشور را داشته باشیم و خوشبختانه هم اکنون جزو استان‌های برتر این حوزه در ایران قرار داریم.
وی اذعان داشت:ما در توسعه فیبر نوری تعهدی در استان داشتیم که نزدیک به ۲۵۰ هزار پوشش فیبر نوری در ۱۰ شهر استان البرز را انجام بدهیم که در بسیاری از شهر‌ها پروژه‌ها رو به اتمام است و برخی در حال انجام می‌باشد و این کار نیاز به سرمایه گذاری سنگین است که در حال تأمین منابع هستیم و همچنین با دستگاه‌های اجرایی توافقات خوبی صورت گرفته است.
بیان افزود:بعد از توسعه شبکه‌ای نیاز است تا اتصال مردم به این بستر فراهم شود که در این زمینه یکی از دغدغه‌ها ورود فیبرنوری به داخل منازل است که تلاش می‌کنیم با کمک شهرداری ها، پیمانکاران استان و همچنین نیرو‌های آموزش دیده مخابرات این نگرانی رفع شود.
وی اضافه کرد:دغدغه بعدی تأمین مودم مورد نیاز استفاده این بستر می‌باشد که تمام همت خودمان را کرده ایم مودم با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار بگیرد و همچنین مردم بتوانند از سرویس‌های مورد نظر با کمترین هزینه استفاده کنند.
مدیرکل مخابرات منطقه البرز در ادامه اعلام کرد:در استان البرز خوشبختانه تمامی دستگاه‌های اجرایی، بسیاری از شرکت‌های معتبر استان، شهرک‌های صنعتی و اغلب بانک‌ها به بستر فیبرنوری متصل هستند تا آن‌ها در راستای خدمت رسانی به مردم با کمترین قطعی مواجه شوند.
بیان در آخر با اشاره به اینکه استان البرز دبیرخانه انقلاب صعنتی جهارم در سراسر کشور را بر عهده دارد گفت:یکی از رسالت‌های ما این است که بتوانیم بسترساز اتصال بنگاه ها، شرکت‌های تولیدی، صنایع، کشاورزی، سلامت، شهر و خانه هوشمند را فراهم کنیم و با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان بتوانیم در این حوزه عملکرد خوبی داشته باشیم و نیاز مردم را رفع کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها