سنتکام:

جنگنده‌های آمریکایی خاک یمن را بمباران کردند

ستاد فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی در خاورمیانه از هدف قرار دادن مواضع جنبش انصارالله در یمن خبر داد.
ستاد فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی در خاورمیانه از هدف قرار دادن مواضع جنبش انصارالله در یمن خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۸۰۴۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از الجزیره، آمریکا به عنوان بزرگترین حامی مالی، تسلیحاتی، و سیاسی رژیم صهیونیستی در نسل کشی فلسطینیان، از زمان آغاز جنگ غزه با اعزام ناوهای خود به دریای سرخ درصدد برآمده از تل آویو در برابر حملات جنبش انصارالله یمن دفاع کند.

در این راستا ستاد فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی در خاورمیانه موسوم به سنتکام در گزارشی از تقابل جدید با جنبش انصارالله یمن خبر داد.

این نهاد در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) در این باره نوشت: ما با حمله به مناطق تحت کنترل جنبش انصارالله در یمن، ۲ موشک کروز ضدکشتی و یک پایگاه کنترل زمینی را نابود کردیم.

سنتکام همچنین مدعی انهدام یک پهپاد جنبش انصارالله بر فراز دریای سرخ شد.

آمریکا مدعی است: تسلیحات منهدم شده تهدیدی آشکار علیه نیروهای آمریکایی، نیروهای ائتلاف بین المللی، و آزادی کشتیرانی در آب‌های بین المللی بود. جنبش انصارالله که مورد حمایت ایران است به صورت بی پروا و با رفتارهای خطرناک باعث به خطر افتادن امنیت و ثبات در منطقه شده است.

پیش از این منابع یمنی از حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به بندر الحدیده خبر داده بودند. با این حال، مقامات جنبش انصارالله یمن درباره خسارات و تلفات این حملات جزئیاتی منتشر نکرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها