تکمیل هنرستانی در حاجی‌آباد هرمزگان پس از ۱۵ سال وقفه

تکمیل هنرستان «پیشرفت و توسعه» حاجی‌آباد هرمزگان به همت اداره کل نوسازی مدارس و خیران این استان پس از وقفه‌ای ۱۵ ساله اتفاق خوبی برای هنرآموزان این منطقه رقم زد.
تکمیل هنرستان «پیشرفت و توسعه» حاجی‌آباد هرمزگان به همت اداره کل نوسازی مدارس و خیران این استان پس از وقفه‌ای ۱۵ ساله اتفاق خوبی برای هنرآموزان این منطقه رقم زد.
کد خبر: ۱۴۶۷۹۶۷

هرمزگان-جام جم انلاین-تکمیل هنرستان «پیشرفت و توسعه» حاجی‌آباد هرمزگان به همت اداره کل نوسازی مدارس و خیران این استان پس از وقفه‌ای ۱۵ ساله اتفاق خوبی برای هنرآموزان این منطقه رقم زد. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در حاشیه تکمیل این طرح اظهار کرد: اهتمام برای تحقق عدالت آموزشی در هرمزگان از مهم‌ترین اهداف نوسازی مدارس است که با این چشم‌انداز تکمیل و بهره برداری از فضاهای آموزشی عقب‌مانده و راکد در دستورکار قرار گرفت و در این راستا هنرستان شبانه‌روزی شهر حاجی‌آباد پس از ۱۵ سال وقفه به همت دولت سیزدهم و رییس‌جمهور شهید به سرانجام رسید.

مهدی باوقار زعیمی اظهار کرد: هنرستان یادشده هم‌اکنون در اختیار آموزش و پرورش هرمزگان بوده و مهرماه امسال همزمان با بازگشایی مدارس در اختیار هنرآموزان حاجی‌آباد قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: این «هنرستان پیشرفت و توسعه حاجی‌آباد» با ۲۱ کلاس درس و کارگاه، و بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع زیربنا، مجهز به خوابگاه و ساختمان‌های رفاهی با اعتباری افزون بر ۴۱۰ میلیارد ریال با مشارکت خیران استان ساخته شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان یادآور شد: همچنین پس از ۱۰ سال وقفه در حوزه مدرسه‌سازی در شهر حاجی‌آباد، گَرد نشاط را در آسمان آموزش این شهر کم‌رنگ کرده بود و اکنون با ایجاد این هنرستان بدون شک این منطقه نقش تعیین کننده‌ای در تربیت نیروهای هنرمند و متخصص استان ایفا خواهد کرد.

باوقار زعیمی ابراز کرد: علاوه بر این، ۲ فضای آموزشی ۶ کلاسه مشارکتی نیز در مهرماه امسال در شهر حاجی آباد افتتاح و تحویل آموزش و پرورش استان می‌شود تا برگ زرین دیگری در برقراری عدالت در سرانه فضای آموزشی باشد.

شهرستان حاجی آباد در ۱۶۰ کیلومتری شمال بندر عباس واقع شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها