مجازات سخت در انتظار باند جنایتکار
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد

مجازات سخت در انتظار باند جنایتکار

رییس دیوان عالی کشور:

سرنوشت فرعون در انتظار اسرائیل خواهد بود

رییس دیوان عالی کشور گفت: دنیا محل مکافات و آزمایش است و سرنوشت فرعون، نمرود و جبهه کفر در انتظار اسرائیل و حامیان او خواهد بود.
کد خبر: ۱۴۶۷۳۰۷

به گزارش جام جم آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور در جلسه شورای معاونین با محکومیت جنایت اخیر رژیم غاصب اسرائیل در به شهادت‌ رساندن مجاهد رشید دکتر اسماعیل هنیه، رئیس فقید دفتر سیاسی حماس در حریم جمهوری اسلامی، اظهار کرد: ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه بار دیگر ددمنشی رژیم سفاک صهیونیستی را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت و نشان داد رژیم کودک کش تنها با ترور و جنایت می‌تواند به حیات نامشروع خود ادامه دهد، اما این جنایات عامل مرگ و نابودی صهیونیست‌ها خواهد بود و باید شاهد عملیات وعده صادق ۲ در اقدامی وسیع‌تر، شدیدتر و بدون اغماض علیه این رژیم منحوس و حامیان آن باشیم.

رئیس دیوان عالی کشور در ادامه افزود: از رؤسای دیوان عالی در کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی می‌خواهم که بر اساس قوانین بین‌المللی و تکلیف حقوقی خود ضمن محکوم کردن این حرکت بزدلانه و رزیلانه رژیم صهیونیستی، مقدمات محاکمه سران جنایت کار آن را در اسرع وقت فراهم کنند و بشریت شاهد اجرای عدالت در حق این متوحشان تاریخ باشد.

وی با اشاره قطعیت انتقام سخت بیان داشت: یقیناً نظام مقتدر ایران اسلامی با همراهی جبهه ضد استکبار و محور مقاومت چنان ضرب شصتی به صهیونیسم سفاک جنایتکار نشان خواهد داد تا دیگر شاهد این گستاخی‌ها نباشیم و حتماً نحوه و چگونگی این انتقام سخت از سوی رهبر معظم انقلاب و مسئولین امر در دست بررسی و تدبیر است.

رئیس دیوان عالی کشور بار دیگر ضمن محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در ترور مهمان جمهوری اسلامی ایران گفت: دنیا محل مکافات و آزمایش است، از ابتدای خلقت، حق و باطل در تقابل با یکدیگر هستند و سرنوشت فرعون، نمرود و جبهه کفر در انتظار اسرائیل زبون و حامیان او خواهد بود و ان‌شاءالله به زودی شاهد اضمحلال و فروپاشی این جرثومه فساد و ظلم خواهیم بود. به حق مردم عزیزمان در تکریم و تشییع این سردار مقاومت سنگ تمام گذاشتند.

منتظری با اشاره به لزوم تحول در نحوه برگزاری جلسات هیئت عمومی و پر بار شدن روزافزون برنامه‌های آن اظهار داشت: بحمدالله با بازسازی سالن هیئت عمومی امکان حضور علاقمندان از اساتید دانشگاه، دانشجویان حقوق، کارآموزان قضائی و وکلا در برخی جلسات هیئت عمومی در آینده نزدیک فراهم خواهد شد و با تغییر و تحول در برنامه‌های این معاونت ضمن اتخاذ نظر قضات محترم دیوان بنا بر قانون و آئین نامه جلسات هیئت عمومی، از پیشنهادات متخصصان امر در نحوه مدیریت جلسات و ایجاد شفافیت در فرآیند صدور آرای هیئت عمومی بهره‌گیری می‌کنیم.

وی در پایان ضمن تأکید بر وظایف ذاتی هیئت عمومی دیوان عالی کشور، گفت: هیئت عمومی دیوان عالی کشور با صدور آرای وحدت رویه موجبات اتقان آرا و رفع ابهام حقوقی برخی قوانین و ایجاد رویه واحد در محاکم را به ارمغان می‌آورد، همچنین با تشکیل جلسات هیئت عمومی اصراری کیفری و اصراری حقوقی نقش برجسته‌ای در هدایت محاکم برای رسیدگی دقیق به پرونده‌ها و صدور آرا و احکام عادلانه و استوار دارد و می‌توان گفت از این طریق موجب کاهش پرونده‌های قضائی نیز می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها