انتخابات اصناف معوق شده و بزودی تقویم جدید ارائه می‌شود

سرپرست معاونت بازرگانی اداره کل صمت استان همدان گفت: انتخابات اصناف بر اساس دستورالعمل های بالادستی معوق شده و بزودی تقویم جدید ارائه می شود.
کد خبر: ۱۴۶۵۹۵۲

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مهدی خورشیدی با بیان اینکه در برگزاری انتخابات اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی هیچگونه کوتاهی و قصوری صورت نگرفته است، اظهار داشت: این انتخابات به دلیل تلاقی با ایام برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری به تعویق افتاد که به زودی طبق تقویم جدید برگزار می شود.

سرپرست معاونت بازرگانی صمت استان همدان افزود: تعویق انتخابات اتاق و اتحادیه ها بر اساس هماهنگی و مکاتبات صورت گرفته از سوی معاونین استاندار، شورای امنیت کشور و همچنین معاون تجارت و خدمات وزارت صمت انجام شده است.

وی با بیان اینکه تقویم انتخابات پیش از این آماده و دو انتخابات نیز برگزار شد، عنوان کرد: در کمیسیون نظارت بر اصناف که در هفته جاری برگزار می شود تقویم جدید انتخابات تهیه و طبق آن روال انتخابات از سر گرفته می شود.

خورشیدی افزود: تاخیر در برگزاری انتخابات امسال به دلیل رویدادهای سیاسی مهم کشور و همچنین به حرمت شهدای خدمت رخ داد اما به تاخیر افتادن انتخابات به علت حدنصاب نرسیدن کاندیداها و یا شرکت کنندگان مسبوق به سابقه است.

سرپرست معاونت بازرگانی اداره کل صمت استان همدان با اشاره به اینکه انتخابات اصناف استان همواره سالم و در چارچوب قانون برگزار شده است، در پایان خاطرنشان کرد: اینبار نیز با مشارکت اصناف شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور برای رونق و بهبود وضعیت کسبه و بازاریان استان برگزار خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها