مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت:

اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال برای رفع تنش آبی شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت:

پایش مستمر سلامت آب در کهگیلویه و بویراحمد

همه منابع و مخازن آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد به صورت مستمر بررسی و نظارت می‌شود.
کد خبر: ۱۴۶۵۶۶۲

پایش مستمر سلامت آب در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش جام جم آنلاین،سارا جمشیدی با بیان اینکه کلر و دیگر مواد گند زدای آب و فاضلاب به صورت مستمر در اختیار متولیان قرار می‌گیرد تا روند عرضه بهداشتی آب به مردم با خللی مواجه نشود، گفت: در دستورالعمل های شرکت مهندسی، همواره سلامت آب به عنوان خط قرمز مطرح است و تأمین و ارائه آب شرب با کیفیت و کمیت و فراوانی آب اهمیت دارد.
وی افزود: از پارسال تاکنون بیش از ۱۰ هزار آزمایش در زمینه‌های مختلف میکروبی، شیمیایی، فلزات سنگین، فاضلاب و سموم و مواد آلی انجام شده است، آن هم در آزمایشگاه معتبر شرکت آبفا که در زمینه تجهیزات از بهترین‌ها در نوع خود در کشور به شمار می‌رود.
مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب گفت: در راستای اهمیت و اولویتی که برای سلامت آب قائلیم از سال قبل تاکنون راه اندازی آزمایشگاه فاضلاب گچساران و دهدشت، آزمایشگاه سیار آب، شست و شوی مخازن و برخی خطوط که نیاز می‌بینیم و برنامه‌های آموزشی ارتقاء دانش مجموعه پایش و سلامت آب و همچنین نظارت بر آب و نوشیدنی‌های عرضه شده در مراسم های مختلف از جمله در تاسوعاو عاشورای حسینی را در دستور کار قرار داشت.
وی بیان کرد: شرایط ما در زمینه مطلوبیت میکروبی و کلرسنجی در شهر‌ها و روستا‌های استان در جایگاه خوبی است البته به دنبال رسیدن به نقطه ایده آل هستیم و از منابع مختلف نیز این مهم را پیگیری می‌کنیم.
مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب خاطر نشان کرد: به مردم اطمینان می‌دهم، همان طور که آمار‌های مراکز بهداشت نشان می‌دهد، آب شرب استان سالم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها