پایان یکی از بزرگترین جشنواره های کودک و نوجوان کشور

جشنواره بچه های ایران ۲ با حضور ۵۰ هزار کودک و نوجوان

حمایت از ۳۰۰ هیئت عزاداری

برپایی نمایشگاه شمیم حسینی در اسلامشهر

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر از برپایی نخستین نمایشگاه «شمیم حسینی» به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین علیه السلام، در اسلامشهر خبر داد.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر از برپایی نخستین نمایشگاه «شمیم حسینی» به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین علیه السلام، در اسلامشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۴۷۱۸

حجت الاسلام سید بهنام میرزاپور به جزئیات این برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: نخستین نمایشگاه «شمیم حسینی» در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۰ و ۲۱ تیرماه، به مدت دو روز، با هدف حمایت، کمک به تأمین نیازهای هیئات و مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام، در محل ساختمان سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر برپا شد.

وی همچنین افزود: در این رویداد فرهنگی، حواله خرید رایگان به مبلغ ۵ میلیون تومان و ارزش تقریبی ۶ میلیون تومانی به مسئولان هیئات مذهبی که دارای مجوز رسمی و معرفی شده از سازمان تبلیغات اسلامی بودند، اهدا شد تا با این اعتبار بتوانند از مزایای این نمایشگاه که شامل؛ عرضه اقلام اساسی و مورد نیاز (برنج، گوشت و روغن)، ارائه خدمات فرهنگی ـ هنری و تجهیزات هیئات مذهبی (چاپ بنر، کتیبه، پارچه و سایر اقلام فرهنگی) بود، بهره‌مند شوند.

حجت الاسلام میرزاپور با بیان اینکه بعد از ثبت‌نام و صحت‌سنجی اطلاعات هیأت‌ها با کمک سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر، حدود ۳۰۰ هیأت دارای مجوز رسمی به سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر معرفی شدند، گفت: این رویداد فرهنگی جهت کمک به هیئات مذهبی در بودجه تجمیعی شهرداری و سازمانهای تابعه و دستور العمل سال۱۴۰۳ پیش بینی و در شورای محترم اسلامی شهرمصوب و در کمیته محترم انطباق فرمانداری تایید گردید و پس از سیر مراحل قانونی اجرا گردید.

گفتنی است؛ این رویداد فرهنگی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر، شهرداری و شورای اسلامی شهر و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر برای نخستین بار در اسلامشهر برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها