همزمان با گرامیداشت هفته قوه قضائیه:

مدیر عامل شرکت آبفا البرز با دادستان عمومی و انقلاب مرکزی استان البرز دیدار کرد

حمید رضا نامداری از دیدار با حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب مرکزی استان البرز همزمان با گرامیداشت هفته قوه قضائیه خبر داد.
حمید رضا نامداری از دیدار با حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب مرکزی استان البرز همزمان با گرامیداشت هفته قوه قضائیه خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۳۰۱۵

به گزارش جام جم آنلاین البرز،وی در این خصوص گفت: طی این نشست، گزارش مبسوطی از پروژه‌های اجرائی حوزه آب و فاضلاب و اقدامات پیشگیرانه جهت مقابله با تنش آبی احتمالی در فصل گرم سال و زمان اوج مصرف طی ۲۰ ماه گذشته ارائه گردید.

نامداری در ادامه ضمن تشریح اقدامات صورت پذیرفته در خصوص فرایند اجرا و تکمیل مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کرج پس از ۱۴ سال افزود: با تکمیل این طرح شاهد افزایش جمعیت تحت پوشش دفع بهداشتی فاضلاب در کلانشهر کرج خواهیم بود که علاوه بر پیشگیری از لطمات زیست محیطی در منطقه، شاهد بهبود شرایط تامین آب عمده مورد نیاز بخش کشاورزی و صنایع آب بر از محل پساب استاندارد تصفیه شده می‌باشیم.

مدیر عامل آبفا البرز در ادامه افزود: دادستان عمومی و انقلاب مرکزی استان البرز، ضمن ابراز رضایت از اقدامات صورت پذیرفته در حوزه آب و فاضلاب، از پیش بینی و اجرای برنامه‌های جامع با روش مهندسی معکوس در مقوله جلوگیری از عوامل ساخت وساز‌های غیر مجاز در محدوده خارج از بافت و تخریب باغات و کشاورزی با هدف احداث ویلا‌های تفریحی که از اصلی‌ترین تهدید‌ها و معضلات سفره‌های آبخوان زیر زمینی، منابع آب شرب و تاسیسات آب، فاضلاب، برق و گاز میباشد سخن گفت.

نامداری در خاتمه از اعلام حمایت دادستان عمومی و انقلاب مرکزی استان البرز از پویش مقابله با انشعابات غیر مجاز در سطح استان سخن گفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها