آمادگی کامل پلیس استان همدان برای برگزاری انتخابات

فرمانده انتظامی استان از آمادگی کامل پلیس استان همدان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۲۴۸۵

به گزارش جام جم آنلاین همدان، سردار سلمان امیری در تشریح این خبر گفت: بحمدالله فرماندهی انتظامی استان همدان با برگزاری جلسات متعدد از جمله قرارگاه انتظامی امام علی (ع) و کمیسیون های تخصصی پیرامون برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، تمهیدات واقدام لازم را در خصوص تامین نظم و امنیت انتخابات و حفاظت از صندوق های رای در دستور کار خود دارد. 

وی افزود: با توکل به خدا با به کارگیری تمام ظرفیت های موجود زمینه‌ها و امنیت لازم برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم ‌شده و پلیس برای محافظت از تعداد 1313 صندوق اخذ رای در استان  قریب به 4 هزار نفر نیروی انسانی را با همکاری سپاه انصار الحسین (ع) استان به کار گرفته است . 

سردار امیری گفت: همان طور که می دانید زمان تبلیغات کاندیدا ها از ساعت 8 صبح امروز به پایان رسیده و پلیس با همکاری دستگاه قضا با ستاد ها و افراد قانون شکن در این حوزه برخورد قانونی خواهد داشت .

وی بیان داشت: شکر خدا با تلاش های صورت گرفته و همراهی و مشارکت مردم مشکل خاص امنیتی در استان نداریم و ان‌شاالله شاهد انتخاباتی پرشور و با نشاط در روز جمعه خواهیم بود و بدون شک مردم فهیم استان با مشارکت فعال خود در پای صندوق های رای برگ زرین دیگری را در کارنامه افتخارات استان رقم خواهند زد.

فرمانده انتظامی استان گفت: بدون تردید پلیس با افراد قانون شکن و ناقضان حقوق مردم که بخواهند به نوعی سلب آرامش از وضعیت موجود را داشته باشند برخورد قاطع خواهد داشت و از شهروندان عزیز نیز انتظار داریم هر گونه اخبار و گزارشات خود را در این خصوص از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها