انتخابات پیش‌رو پرشور خواهد بود | پرهیز کاندیدا‌ها از سیاه‌نمایی و تخریب رقبا
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با جام جم آنلاین:

انتخابات پیش‌رو پرشور خواهد بود | پرهیز کاندیدا‌ها از سیاه‌نمایی و تخریب رقبا

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت؛

نقش آفرینی و حضور مردم در تمامی عرصه ها

"عبدالرحیم افروغ":نقش آفرینی و حضور مردم در تمامی عرصه ها و میادین باید باشد و صرفا در بحث انتخابات خلاصه نشود.
کد خبر: ۱۴۶۲۳۰۵

به گزارش جام جم و به  نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ در دیدار با کارکنان سد دالکی ضمن گرامیداشت روز غدیر گفت: وجه تمایز غدیر با دیگر روزها در حاکمیت، سرنوشت مردم و سرنوشت جامعه بشری و آینده جامعه بشری است و تعیین مسیر رسیدن انسان به عدالت،آزادی، انسانیت و عزت ، غدیر است . 
وی در ادامه با اشاره به اهمیت و نقش انقلاب اسلامی در شکل گیری حاکمیت اسلامی گفت: نسبت ما با غدیر به مثابه نسبت ما با انقلاب اسلامی است،هدف واقعه غدیر شکل گیری حکومت اسلامی بود  که در این دوره امام خمینی(ره) بستر آن را برای نقش آفرینی مردم در جامعه اسلامی فراهم کرد. 
افروغ تصریح کرد: پایه و اساس انقلاب اسلامی ، حضور مردم است و مشروعیت نظام بر اساس مردم سالاری می باشد و جمهوری اسلامی  را قیام مردم برای تحقق عدالت برشمرد . 
مسئول کمیته تبلیغات ستاد انتخابات استان بوشهر در ادامه با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات یادآور شد: مردم در کنار حضور حداکثری در انتخابات باید به فتنه انگیزی و حاشیه پردازی دشمن هم توجه کنند و در خنثی سازی ساختار فتنه تلاش نمایند. 
وی در ادامه حضور حداکثری در انتخابات پیش رو را یک وظیفه دانست و گفت: در هر انتخابات وقتی حضور حداکثری باشد ، جریان و تفکر انقلابی خروجی داشته است 
افروغ با اشاره به اینکه کشور ما در دوره کنونی دیپلماسی عزت آفرین می خواهد گفت: امروز برای اولین بار در تاریخ حیات اسرائیل یک کشور مقتدر مسلمان ، اسرائیل را شخم زد و جرات نکرد پاسخ هم بدهد. 
مدیرکل فرهنگ استان بوشهر در بخش پایانی سخنان خود در دیدار با کارکنان سد دالکی تصریح کرد: امید رهبر انقلاب به من و شماست که می بایست علاوه بر حضور حداکثری در انتخابات ، گزینه اصلح و خدوم را مطابق با دیدگاه و ارزشیابی خود انتخاب کرده و روز هشتم تیرماه در پای صندوق های رای ثبت نماییم. 
این دیدار و گفتمان فرهنگی و اجتماعی در راستای سلسله برنامه های طرح چله خدمت در استان بوشهر برگزار گردید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها