در اجرای طرح سوخت هیچ شهروند قانون مداری در صف معطل نشود
در نشست رئیس کل دادگستری استان هرمزگان مطرح شد؛

در اجرای طرح سوخت هیچ شهروند قانون مداری در صف معطل نشود

آیین بازگشایی خیابان 30 متری آزادگان بندرعباس برگزار شد

با حضور شهردار بندرعباس، اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، شهردار منطقه دو، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ، جمعی از مدیران شهری و ساکنین محله آزادگان خیابان 30 متری آزادگان بازگشایی شد.
با حضور شهردار بندرعباس، اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، شهردار منطقه دو، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ، جمعی از مدیران شهری و ساکنین محله آزادگان خیابان 30 متری آزادگان بازگشایی شد.
کد خبر: ۱۴۶۲۲۲۲

هرمزگان-جام جم انلاین-با حضور شهردار بندرعباس، اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، شهردار منطقه دو، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ، جمعی از مدیران شهری و ساکنین محله آزادگان خیابان 30 متری آزادگان بازگشایی شد.

شهردار بندرعباس در این آیین با اشاره به اینکه چندین سال این پروژه راکد مانده بود گفت: آزادگان یکی از محلات قدیمی بندرعباس است که حالت مرکزیت شهر بندرعباس را دارد.

 

مهدی نوبانی افزود: قبل‌از اینکه در گلشهر برج سازی صورت گیرد، بسیاری از برج سازی‌های شهر بندرعباس در این منطقه  احداث شده بود.

وی با اشاره به ترافیک زیاد در این محله و خیابان تأکید کرد: با توجه به بار ترافیکی موجود در خیابان آزادگان نیاز بود این خیابان بازگشایی شود تا عبورومرور شهروندان تسهیل شود.

شهردار بندرعباس طول این خیابان را دو کیلومتر از خیابان جمهوری تا سرور آزادگان و اعتبار هزینه شده این پروژه را 21 میلیارد تومان عنوان کرد.

شهردار منطقه دو بندرعباس نیز در این آیین گفت: زمانی‌که دستور تملک ملکی که مانع بازگشایی این خیابان بود از طرف شورا و شهرداری بندرعباس داده شد با توافقات صورت‌گرفته ملک تخریب شد و امروز شاهد این اتفاق خوب در محله هستیم .

احمدی همچنین از اجراو احداث کانال برای عبور و دفع آب‌های سطحی در این منطقه خبر داد و افزود: کانال‌ها به سمت جنوب و شرق کشیده می‌شود تا آب‌های سطحی که در گذشته بین خیابان آزادگان و فرودگاه قدیم جمع می‌شد به این کانال ها هدایت و دفع شوند.

یعقوب دبیری نژاد عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز با تقدیر و تشکر از همه دست‌اندرکاران این پروژه گفت: امروز خرسندیم که این بازگشایی صورت‌گرفته و یکی از گره‌های ترافیکی شهر باز شد.

وی ادامه داد :جا دارد از خانواده مرحوم جهانداری به‌سبب موافقت با تخریب ملکی که در مسیر بازگشایی خیابان بود تشکر نماییم.

دبیری نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برای اجرای بهتر پروژه‌های شهرداری از ظرفیت درون شهرداری استفاده شود تابه دست پیمانکار سپرده شود افزود: امیدواریم در نقاطی که گره ترافیکی وجود دارد خصوصا بافت مرکزی شهر هرچه سریع‌تر راه‌حلی برای بازگشایی ارائه شود.

سرهنگ حیدری ،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز در این مراسم با بیان اینکه شهرداری در زمینه بازکردن گره‌های  ترافیکی با احداث خیابان‌ها، پل‌هاو زیرگذرها گام‌های بزرگی در شهر بندرعباس برداشته است ابراز کرد: امیدواریم شهرداری هرچه سریع‌تر در خصوص دوربرگردان خیابان شهید تابدارنیز اقدام نماید تا در این منطقه نظم ترافیکی برقرار شود.

وی با اشاره به اقدامات بسیار خوب عمرانی شهرداری بندرعباس در سطح شهر افزود: احداث و بهره برداری از پل شهید مدافع حرم شهید “زارعی” و زیرگذر آن به میزان بسیار زیادی از بار ترافیکی بلوار پاسداران و سه‌راه جهانبار در ساعات تردد کارگران و کارکنان صنایع غرب می‌کاهد.

یاد آور می شود ،پایان این مراسم با نور افشانی محله آزادگان همراه بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها