۹ طرح بزرگ صنعتی استان ایلام در دست اجرا است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: ۹ طرح صنعتی بزرگ با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۹۰ میلیارد ریال در مناطق مختلف این استان در دست اجرا است.
کد خبر: ۱۴۶۲۰۱۹

به گزارش خبرگزاری جام جم انلاین؛ رضا محمدرحیمی ظهر امروز _یکشنبه سوم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حل مسائل و مشکلات طرح‌های مهم صنعتی استان در کارگروه‌های استانی و ملی، موضوع ارتقای پیشرفت فیزیکی و تکمیل اینگونه طرح‌های مهم و شاخص استان در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، تکمیل زنجیره فولاد، صنایع معدنی و محصولات دانش‌بنیان مورد پیگیری مستمر قرار گرفته است.

وی افزود: پروژه‌های شرکت پتروپالایش دهلران، پتروشیمی ارغوان گستر ایلام، فولاد زاگرس ایوان، شرکت توسعه معادن پارس تأمین، پتروشیمی دهلران، پتروشیمی هلیلان و غشاءگستر دالاهو از مهم‌ترین پروژه‌های بزرگ صنعتی این استان است که در مراحل اجرایی قرار دارد.

رئیس سازمان صمت استان ایلام با بیان اینکه طرح صنعتی ایلام با سرمایه‌گذاری ۱،۰۹۰ میلیارد ریال در دست اجرا است، تصریح کرد: این طرح‌ها در سال جاری و سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و طرح‌هایی همچون پتروپالایش دهلران با ۸۸ درصد پیشرفت، شرکت فولاد زاگرس ایوان با ۹۶ درصد و شرکت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام با ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی طی سال جاری تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدرحیمی ادامه داد: این طرح‌های صنعتی در دست اجرا در استان زمینه اشتغال‌زایی ۴۱۰۰ نفر را فراهم کرده است و بهره‌برداری کامل از این پروژه‌ها تحول شگرف در اشتغال‌زایی و درآمدزایی استان را به دنبال خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها