استاندار سیستان و بلوچستان گفت:

گازرسانی سیستان و بلوچستان باصرف ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار

گازرسانی به این استان با ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در حال انجام است.
کد خبر: ۱۴۶۱۵۴۷

به گزارش جام جم آنلاین،محمد کرمی در جلسه شورای اداری شهرستان‌های جنوبی استان که در فرمانداری شهرستان چابهار برگزار شد گفت: طرح گازرسانی با اعتباری بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد تومان در استان در حال انجام است و مبلغ هفت هزار میلیارد تومان نیز به دستور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از محل اعتبارات صندوق ذخیره ارزی برای انتقال آب تهلاب به سیستان و بلوچستان تخصیص داده شد.
 محمد کرمی با اشاره به توجه و نگاه ویژه دولت سیزدهم به استان افزود: مبلغ هزار میلیارد تومان برای خسارات ناشی از سیلاب به کل استان‌های کشور اختصاص داده شده است، اما این تخصیص برای استان سیستان بلوچستان به تنهایی مبلغ دو هزار میلیارد تومان است.
کرمی تاکید کرد: مباحث مربوط به شیلات توسط مسئولان مربوطه باید با جدیت پیگیری شود.
وی با اشاره به ظرفیت‌هایی که در شهر تیس وجود دارد، گفت: این شهر ظرفیت تبدیل شدن به یک شهر بی‌نظیر را دارد و مسئولان باید در این زمینه تلاش کنند.
استاندار با اشاره به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم تصریح کرد: حضور مردم یک اصل مهم است مشارکت و سرمایه‌گذاری مردمی باید مورد توجه قرار گیرد.
وی در زمینه اهمیت دو مسئله سلامت و امنیت اذعان کرد: مسائل مربوط به بیمارستان، مراکز درمانی و بهداشتی حتماً توسط مسئولان شهرستان پیگیری و مشکلات این مجموعه برطرف شود.
استاندار بیان داشت: در زمینه انجام طرح های نظارت بر کار پیمانکار، زمانبندی طرح، تعیین تکلیف طرحهای راکد و دلایل عدم اتمام طرح ها حتماً بررسی شود.
کرمی با اشاره به اهمیت صادرات و واردات افزود: حوزه اقتصاد و تجارت در توسعه استان سیستان و بلوچستان نقش تاثیرگذاری دارد.
وی با اشاره به دیدار رئیس جمهور شهید با مسئولان کشور پاکستان گفت: مبادلات دو کشور باید به سقف ۱۰ میلیارد دلار برسد که موانع تحقق نشدن آن توسط مسئولان حتماً باید بررسی و راهکار‌های لازم ارائه و اجرا شود.
استاندار بیان داشت: مسئولان با تلاش مضاعف و کار جهادی مقام شامخ شهدای خدمت را تکریم کنند.
کرمی با اشاره به اهمیت و جایگاه منطقه آزاد در استان گفت: همه دستگاه‌ها باید کمک کننده و تسهیل گر باشند و با همدلی و همگامی در راستای توسعه استان گام برداریم.
استاندار با اشاره به اوقات فراغت دانش آموزان تصریح کرد: باید در زمینه‌های علمی، قرآنی، پژوهشی و همکاری گروهی برنامه ریزی شود، زیرا همین نوجوانان و جوانان آینده سازان استان هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها