جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه برگزار شد

جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه با حضور مدیر روابط عمومی فرمانداری و مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه، دبیر ستاد انتخابات شهرستان و اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۶۱۴۶۹

 

به گزارش جام جم آنلاین تهران،جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه با حضور سید مهرداد حسینی مدیر روابط عمومی فرمانداری و مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه، محمدصادق اسفندیار دبیر ستاد انتخابات شهرستان و اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد

در این نشست حسینی گفت: رسالت این کمیته، اطلاع رسانی دقیق و سریع، جهت ایجاد فضای شفاف انتخاباتی و تنویر افکار عمومی است.

وی با اشاره به اینکه نقش رسانه ها و روابط عمومی دستگاه ها در جلب مشارکت حداکثری برای برگزاری یک انتخابات سالم  بسیار مهم می باشد افزود: اطلاع رسانی به موقع ، صحیح و شفاف از جمله اقدامات بسیار ضروری در امر برگزاری انتخابات سالم است که می تواند علاوه بر حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای ، از هرگونه تنش و نا امنی در برگزاری انتخابات خودداری کند .

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان افزود: با توجه به پیش رو بودن انتخابات و لزوم تلاش همگانی برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور بایستی از همه ظرفیت‌ها بهره ببریم.

حسینی در ادامه با اشاره به راهبردهای مقام معظم رهبری در امر انتخابات(سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری در انتخابات) گفت: عدم جانبداری از کاندیدها و اصل بی طرفی مهمترین مسئله در سلامت انتخابات است.

مدیر روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه با بیان این که اطلاع رسانی راهبردهای انتخاباتی از وظایف اصحاب رسانه است افزود: پوشش رسانه ای اخبار ستاد انتخابات، مستند سازی از فرآیندهای اجرایی انتخابات، آگاهی بخشی عمومی با تاکید برفضای مجازی، مدیریت هوشمند در انتقال اخبار و ارتباط مستمر با کمیته ها جهت انعکاس کمی و کیفی اخبار ستاد انتخابات به منظور تحقق راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) از جمله مواردی است که انتظار است مسئولان روابط عمومی ادارات و خبرنگاران به منظور برگزاری انتخابات پرشور در این راستا گام بردارند.

وی در پایان با اشاره به برنامه های این کمیته با هدف مشارکت حداکثری گفت، برنامه هایی نظیر تریبون آزاد در سطح شهرستان، برنامه های سیاسی در مساجد سطح شهرستان، برگزاری جهاد تبیین، برگزاری جشن در دهه امامت و ولایت، راه اندازی رادیو مجازی با عنوان صدای جمهور و ... در دستور کار این کمیته قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها