معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان البرز بیان کرد:

حمایت از مشاغل نوآورانه با برگزاری کارگاه‌های آموزشی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان: با برگزاری دوره‌های آموزشی در سال جاری از مشاغل نوآورانه حمایت خواهد شد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان: با برگزاری دوره‌های آموزشی در سال جاری از مشاغل نوآورانه حمایت خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۶۱۳۴۷

به گزارش جام جم آنلاین البرز،غلامحسین پور منافی گفت: با هدف حمایت از مشاغل نوآورانه و توانمندسازی در رشته‌های مورد علاقه مددجویان، کارگاه آموزشی در سطح استان برگزار خواهد شد.

غلامحسین پورمنافی با اشاره به حضور مددجویان دارای ایده در این کارگاه‌های آموزشی، ادامه داد: این کارگاه‌ها آموزشی با همکاری مرکز فنی و حرفه‌ای و آموزش در رشته‌های مختلف مانند: نقاشی روی سفال، گلیم و فرش، معرق و کار روی چرم و ... انجام خواهد شد.

وی با تاکید به تنوع موضوعی در حوزه‌های مشاوره شغلی و آموزشی در این کارگاه ها، افزود: شرکت کنندگان در این دوره‌ها با ارائه ایده‌های خود و آموزش اصول و مفاهیم کارآفرینی، در حضور مدرسان با تجربه، روش‌های خلق، ارائه و ثبت ایده و همچنین بخش بندی بازار و روابط مشتریان، شبکه‌های توزیع و جریان‌های درآمدی می‌توانند مدل کسب و کار را به صورت عملی تمرین کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان، با بیان اینکه زمینه سازی برای اشتغال مددجویان، عزت نفس ایشان را تقویت می‌کند، گفت: تلاش می‌کنیم با تقویت پتانسیل‌های مددجویان و خانواده‌های مورد حمایت، آموزش و ارائه تسهیلات اشتغالزایی، بستر خودکفایی جامعه هدف را فراهم آوریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها