رئیس بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام خبر داد:

امحا ۲۳ تن پسماند ویژه در پالایش گاز ایلام‌

رئیس آموزش نیروی انسانی شرکت پالایش گاز ایلام خبر داد:

برگزاری بیش از ۵۳ هزار نفر ساعت آموزش در پالایشگاه گاز ایلام

رئیس آموزش نیروی انسانی شرکت پالایش گاز ایلام از برگزاری ۵۳ هزار و ۹۲۰ نفر ساعت دوره آموزشی در طول سال گذشته خبر داد و گفت: این آموزش‌ها شامل حوزه‌های بهبود مدیریت، عمومی، فرهنگی و تخصصی بوده که نقش مهمی در تحقق اهداف سازمان داشته است.
کد خبر: ۱۴۶۱۱۹۳

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین ؛ حسین قمری افزود: از این تعداد دوره آموزشی،۱۹ هزار ۸۳۸ نفر ساعت در حوزه‌های تخصصی، ۳۳ هزار و ۱۵۷ نفر ساعت عمومی و فرهنگی و ۹۲۵ نفر ساعت در زمینه بهبود مدیریت بوده است.


وی اظهار داشت: سیاست‌های آموزشی می‌بایست به نحوی برنامه ریزی شود که تمامی نیاز‌ها و الزامات سازمانی از قبیل انضباط فردی و گروهی، روابط میان فردی، خلاقیت، تمایل به کار تیمی، تحقق اهداف کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت، استانداردها، آیین نامه ها، دستورالعمل‌ها و ریسک‌های سازمان را شناسایی و متناسب با آن‌ها نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی اقدام نمود.


وی به چالش‌های پیش روی آموزش در شرکت اشاره و تصریح کرد: نبود بلیط ایاب و ذهاب هوایی و زمینی، دوری ایلام از مرکز علمی و نبود زیرساخت‌های لازم برای برگزاری دوره‌های آموزشی بصورت آنلاین از مشکلات اساسی برای برگزاری دوره‌های آموزشی و دعوت از اساتید برجسته کشوری بوده است.


قمری با بیان اینکه تدوین استاندارد‌های شغلی صلاحیت حرفه‌ای نیرو‌های پیمانکاری بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است، ادامه داد: در راستای تفاهم نامه عقد شده شرکت ملی گاز با سازمان فنی حرفه ای، این شرکت میزبانی دو کارگروه تخصصی از مجموع ۱۷ کارگروه را با عنوان " کارگاه مرکزی " و " برنامه ریزی تعمیرات " بر عهده داشته و برنامه ریزی لازم جهت تحقق کامل برنامه طی سال جاری انجام شده است.


رئیس آموزش نیروی انسانی شرکت پالایش گاز ایلام از برنامه ریزی و اجرای موفق بیش از ۶ هزار و ۷۱۲ نفر ساعت دوره آموزشی برای خانواده‌های کارکنان در حوزه‌هایی همچون استعدادیابی کودک و نوجوان، افزایش اعتماد بنفس و عزت نفس، فن بیان و سخنوری، مهارت نه گفتن و زبان انگلیسی خبر داد.


قمری تصریح کرد: در حال حاضر آموزش پودمانی مدیران میانی در دست اجرا بوده و این پودمان آموزشی برای ۳۶ نفر از مدیران میانی با هدف ارتقاء سطح دانش و توسعه مهارت‌های مدیریتی و تشویق و ترغیب نیرو‌های تحت اختیار مدیران به کار گروهی، خلاقیت و نوآوری، ارتباطات و تعاملات بین فردی و درون واحدی بوده است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها