پرداخت حدود ۶ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های سرمایه گذاری شهرداری‌ها

تاکنون بیش از ۵ میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان تسهیلات به طرح‌های سرمایه گذاری شهرداری‌های استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۴۶۰۶۲۳

 به گزارش جام جم آنلاین،مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون این میزان تسهیلات برای ۱۲ طرح سرمایه گذاری پرداخت شده، گفت: این تسهیلات بدون کارمز و با بازه زمانی حداکثر یک ساله بوده و تاکنون به شهرداری‌های باغستان، فردوس، اسلامیه، مود، عشق آباد، ماژان، ارسک، آیسک، سه قلعه، قهستان پرداخت شده است.

 
سیدمحمد اسماعیل فاطمی از افزایش یک و نیم برابری میزان تسهیلات در سال ۱۴۰۳ خبرداد و افزود: سال گذشته مبلغ ارائه تسهیلات به شهرداری‌ها ۶۰۰ میلیون تومان بوده که امسال رقم پرداخت آن به یک میلیارد تومان افزایش یافته است.  
 
وی گفت: طرح‌هایی که در کمیته سرمایه گذاری سازمان که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار می‌شود پس از بررسی و تصویب از منابع داخلی سازمان همیاری به شهرداری‌ها پرداخت می‌شود.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان با بیان اینکه عمده طرح‌ها عمرانی و سرمایه گذاری است، افزود: شهرداری‌ها برای دریافت تسهیلات باید درخواست خود را به همراه طرح پیوست به کمیته طرح و سرمایه گذاری سازمان اعلام کنند تا پس از تایید در کمیته از محل منابع داخلی سازمان همیاری به شهرداری‌ها پرداخت شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها