کسب رتبه اول آموزش کارکنان در سطح استانداری‌های سراسر کشور توسط استانداری البرز

استانداری البرز در ۹ شاخص از فعالیت‌های آموزشی رتبه نخست کشوری را در بین استانداری‌های سراسر کشور کسب نمود.
استانداری البرز در ۹ شاخص از فعالیت‌های آموزشی رتبه نخست کشوری را در بین استانداری‌های سراسر کشور کسب نمود.
کد خبر: ۱۴۵۹۹۸۸

به گزارش جام جم انلاین البرز،کاوه حدادپور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: مطابق با اعلام وزارت کشور در خصوص نتایج ارزیابی فعالیت‌های آموزش کارکنان کشور در ابعاد شغلی، تخصصی و عمومی استانداری‌های سراسر کشور در طول سال ۱۴۰۲، استانداری البرز در ۹ شاخص از فعالیت‌های آموزشی رتبه نخست کشوری را در بین استانداری‌های سراسر کشور کسب نمود.
وی افزود:شاخص‌های اعلامی در دو بخش: آموزش‌های مرتبط با دوره‌های ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و گزارش اطلاعات دوره‌های آموزشی برگزار شده با جامعه هدف کارکنان و مدیران ستاد و صف استانداری‌ها، مورد ارزیابی و داوری قرار گرفتند.
حدادپور خاطرنشان ساخت:شاخص‌های ارزیابی شده شامل: تعداد و مدت دوره‌های آموزشی انتخابات، تعداد فراگیران و سرانه نفر ساعت دوره‌های آموزشی انتخابات، سرانه کل دوره‌های آموزشی، کیفیت دوره‌های آموزشی شغلی سازمانی، شاخص وزنی دوره‌ها، تعداد دوره‌ها، مدت و تعداد فراگیران دوره‌های آموزشی می‌باشد.
وی با اشاره به اینکه؛ خداوند منان را شکرگذاریم که توانستیم با رهنمود‌ها و تاکیدات استاندار محترم پیرامون اهمیت برنامه ریزی آموزشی و برگزاری دوره‌های عمومی و شغلی مورد نیاز سازمان و کارکنان ستاد و صف استان در جهت افزایش بهره وری سازمانی و کیفیت بخشی به خدمات ارائه شده، فرمانداری‌ها، دفاتر و ادارات کل ستاد و بخشداری‌های تابعه استان را تقویت و برای اولین بار به این جایگاه مهم دست پیدا کنیم. این در حالیست که استانداری البرز در حوزه پژوهش نیز در سال ۱۴۰۲ برای دومین سال متوالی در ۱۲ شاخص تخصصی رتبه نخست کشور را کسب نمود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها