نحوه خرید بلیط تهران دبی از سوپر اپلیکیشن اسنپ

مسیر پروازی تهران دبی یکی از پرترددترین مسیرهای هوایی کشور محسوب می‌شود و این موضوع به‌خوبی محبوبیت سفر به این شهر مدرن را نشان می‌دهد. خرید بلیط دبی از مهم‌ترین اقداماتی به‌شمار می‌آید که افراد باید انجام دهند تا در زمان مناسب خود را به دبی برسانند.
مسیر پروازی تهران دبی یکی از پرترددترین مسیرهای هوایی کشور محسوب می‌شود و این موضوع به‌خوبی محبوبیت سفر به این شهر مدرن را نشان می‌دهد. خرید بلیط دبی از مهم‌ترین اقداماتی به‌شمار می‌آید که افراد باید انجام دهند تا در زمان مناسب خود را به دبی برسانند.
کد خبر: ۱۴۵۹۵۸۱

خرید بلیط تهران دبی از ر‌وش‌های مختلف امکان‌پذیر است اما برای افرادی که به‌دنبال آسان‌ترین‌ روش‌ هستند می‌توان نصب اپلیکیشن را به‌عنوان بهترین راه‌کار معرفی کرد. سوپر اپلیکیشن اسنپ‌، سرویس رزرو بلیط را ارائه می‌دهد تا مسافران هیچ دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند. در ادامه با چگونگی رزرو سفر پروازی به مقصد دبی در این برنامه آشنا می‌شوید پس تا انتهای متن همراه ما باشید.

رزرو بلیط تهران دبی از سوپر اپلیکیشن اسنپ

خرید بلیط از اپلیکیشن بسیار آسان است تنها بایدر اولین گام، این برنامه را روی گوشی خود نصب کنید و‌ با لمس چند دکمه به‌راحتی فرآیند رزرو را انجام دهید. البته با توجه به سرویس‌های کاربردی و محبوبیت اسنپ به‌احتمال زیاد درحال‌حاضر نیز این اپلیکیشن روی گوشی شما نصب باشد.

درهرصورت با نصب اسنپ‌ و ورود به این برنامه با گزینه‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید که یکی از آن‌ها به سفرهای پروازی مرتبط است و‌‌ با انتخاب آن می‌توانید بلیط پرواز تهران دبی را رزرو کنید. در ادامه با مراحل کلی این فرآیند بیشتر آشنا می‌شوید. همچنین از بخش بلیط هواپیما خارجی نیز می توانید مبدا و مقصد خود را مشخص کنید.

  • سوپر اپلیکیشن اسنپ را باز کنید و روی آیکون هواپیما که با نام بلیط سفر نیز شناخته‌ می‌شود کلیک ‌کنید. با این‌ کار چند گزینه در همان صفحه به شما نمایش داده خواهد شد.
  • در گام دوم باید در بین گزینه‌های پرواز داخلی و خارجی، اتوبوس و قطار روی آیکون مربوط به پروازهای خارجی‌ کلیک کنید. بعد از چند لحظه صفحه جدیدی به شما نمایش داده می‌شود.
  • در بالای این صفحه ۳ منو با عنوان یک‌طرفه، یک مسافر و اکونومی وجود دارد. با توجه به شرایط خود می‌توانید این موارد را به سفر رفت و برگشت، چند مسافر و فرست‌کلاس یا بیزینسی تغییر دهید.
  • در منوی کشویی وسط که مربوط به مشخص کردن تعداد مسافران است می‌توانید بزرگسالان، کودکان زیر ۱۲ سال و نوزادان را به‌طور مجزا مشخص کنید.
  • این مرحله زمان مشخص کردن مبدا و‌ مقصد است. وقتی روی گزینه مبدا کلیک کنید در اولین گزینه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی نمایش داده می‌شود و به‌راحتی می‌توانید آن را انتخاب کنید.
  • با لمس کادر مرتبط با مقصد، چند گزینه به صورت پیشفرض نمایش داده می‌شود که یکی از آن‌ها معمولا فرودگاه‌های دبی است. اگر این گزینه را مشاهده نکردید می‌توانید در کادر جست‌وجو نام دبی را وارد و دکمه سرچ را لمس کنید.
  • مرحله بعد زمان مشخص کردن تاریخ سفر است. با کلیک روی آن تقویمی نمایش داده می‌شود که به‌راحتی می‌توانید با استفاده از آن تاریخ حرکت خود را مشخص کنید.
  • گزینه دیگری که وجود دارد تاریخ برگشت است. درصورتی‌که می‌خواهید سفر رفت و برگشت داشته باشید به‌راحتی می‌توانید در همان لحظه بلیط بازگشت خود را نیز رزرو کنید تا دیگر نگران شلوغی خطوط پروازی نباشید.
  • با مشخص کردن تمام این موارد باید روی دکمه جستجو بزنید تا اپلیکیشن با توجه به تاریخ و نوع سفر مورد نظر شما، لیست کاملی از پروازها را نمایش دهد.
  • در لیستی که مشاهده می‌کنید ساعت پرواز از تهران و زمان رسیدن به دبی به‌طور کامل مشخص است. همچنین ظرفیت باقی‌مانده تا پرشدن صندلی‌ها نیز نمایش داده می‌شود تا سرعت عمل خود را در رزرو بلیط تهران دبی افزایش دهید.
  • با انتخاب یکی از بلیط‌ها به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که باید در آن اطلاعات خود را به‌عنوان خریدار و سپس مسافر وارد کنید. این اطلاعات هویتی به‌صورت مستقیم در شرکت هواپیمایی ثبت می‌شوند. در آخر نیز باید با انتخاب درگاه بانکی به صفحه پرداخت وارد شوید. پس‌از تسویه مبلغ، بلیط تهران دبی در اپلیکیشن اسنپ برای شما ثبت خواهد شد.

نحوه خرید بلیط تهران دبی از سوپر اپلیکیشن اسنپ

 

مزایای انتخاب سوپر اپلیشکن اسنپ‌ برای خرید بلیط تهران دبی

برنامه‌های مختلفی خدمات رزرو بلیط را ارائه می‌دهند اما با انتخاب سوپراپلیکیشن اسنپ به سرویس‌‌های متنوع و کاربردی دیگری نیز دسترسی پیدا می‌کنید تا نیاز شما به نصب برنامه‌های غیرکاربردی از بین برود.

کار با سوپر اپلیکیشن اسنپ بسیار راحت است و‌ همه کاربران می‌توانند در مدت کوتاهی بلیط مورد نظر خود را در تاریخ مشخص پیدا و سپس آن را رزرو کنند. قیمت‌های تعیین‌شده در این برنامه بسیار اقتصادی‌ هستند و ازاین‌رو با انتخاب آن می‌توان با صرف مناسب‌ترین هزینه، از یک سفر جذاب بهره‌مند شد.

در این سوپر اپلیکیشن خدمات پشتیبانی نیز ارائه می‌شود. کاربران می‌توانند در هر مرحله‌ای که با مشکل مواجه شدند از تیم کارشناسی اسنپ‌ مشاوره دریافت کنند. این موضوع به‌خصوص برای افرادی که نسبت به انجام تراکنش‌های اینترنتی و بروز مشکل در آن‌ها نگران هستند بسیار کاربردی است.

با کمک اسنپ می‌توانید به بررسی هزینه‌های تعیین‌شده توسط ایرلاین‌های مختلف بپردازید تا اقتصادی‌ترین پرواز را پیدا کنید و یک سفر مقرون‌به‌صرفه اما کاملا جذاب و راحت را داشته باشید.

نحوه خرید بلیط تهران دبی از سوپر اپلیکیشن اسنپ

 

جمع‌بندی

برای خرید بلیط تهران دبی از سوپر اپلیکیشن اسنپ ابتدا باید وارد این برنامه شوید و گزینه بلیط سفر را انتخاب کنید. سایر مراحل بسیار آسان هستند و تنها باید به پر کردن فیلدهایی مانند تاریخ سفر، نوع پرواز، انتخاب مبدا و مقصد بپردازید. در نهایت نیز با لیستی از بهترین پروازها روبه‌رو می‌شوید تا تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید.

سوالات متداول

بهترین روش برای خرید بلیط تهران دبی کدام است؟

روش‌های مختلف و کاربردی زیادی وجود دارد تا کاربران بتوانند با استفاده از آن‌ها بلیط مورد نیاز خود را تهیه کنند اما در بین آن‌ها نصب اپلیکیشن گزینه بهتری به‌شمار می‌آید چرا که کار با آن‌ها برای کاربران موبایل‌های هوشمند راحت است.

بهترین اپلیکیشن برای رزرو بلیط تهران دبی کدام است؟

برای خرید بلیط تهران دبی بهتر است از اپلیکیشن اسنپ استفاده کنید. با نصب این سوپر اپلیکیشن و طی کردن چند مرحله ساده، لیست کامل پروازها در تاریخی مشخص به شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید بهترین بلیط را خریداری کنید.

چگونه بلیط تهران دبی را از اسنپ بخریم؟

برای این منظور پس‌از نصب سوپر اپلیکیشن اسنپ باید به بخش بلیط سفر بروید و پروازهای خارجی را انتخاب کنید. در این صفحه بعداز پرکردن فیلدهای مربوط و کلیک روی گزینه جستجو، لیست پروازها در تاریخ مورد نظر شما نمایش داده می‌شود و باید در بین آن‌ها یکی‌ را انتخاب و سپس مشخصات خود را وارد کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها