استاندار هرمزگان :

آب شرب مردم هرمزگان در فصل گرما نباید قطع شود

استاندار هرمزگان ، گذر از فصل سخت و گرم سال بدون مشکل کم آبی را اولویتی اساسی دانست و گفت : مدیران برنامه ریزی داشته باشند چرا که در فصل گرما آب شرب مردم نباید قطع شود.
استاندار هرمزگان ، گذر از فصل سخت و گرم سال بدون مشکل کم آبی را اولویتی اساسی دانست و گفت : مدیران برنامه ریزی داشته باشند چرا که در فصل گرما آب شرب مردم نباید قطع شود.
کد خبر: ۱۴۵۸۹۷۷

هرمزگان-جام جم انلاین-استاندار هرمزگان ، گذر از فصل سخت و گرم سال بدون مشکل کم آبی را اولویتی اساسی دانست و گفت : مدیران برنامه ریزی داشته باشند چرا که در فصل گرما آب شرب مردم نباید قطع شود.

مهدی دوستی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان اظهار کرد : در این مقطع زمانی حساس آب و تأمین آن مهم‌ترین مسئله و اولویت اول استان است.

دوستی برنامه ریزی مدیران برای تأمین آب شرب مردم و فراوانی به میزان مورد نیاز به ویژه در بندرعباس و میناب را مهم دانست و افزود : همه دستگاه‌های اجرایی ذیربط، فرمانداران و مسئولان مربوطه باید تلاش و برنامه ریزی کنند تا در چند ماه پیش رو که با گرما مواجهیم مردم با کم آبی یا قطعی آب روبرو نشوند همچنان که بایستی نیاز آبی در حوزه صنعت و کشاورزی مردم نیز به میزان کافی تأمین شود.

وی با اشاره به اقدامات و اعتبارات خوب جذب‌شده در حوزه ساماندهی فاضلاب شهر بندرعباس، تصریح کرد : همزمان با مسئله تأمین آب، باید مسئله فاضلاب هم به صورت جدی پیگیری شود و نباید توجه به یک بخش موجب ضربه زدن به بخشی دیگر شود.

استاندار هرمزگان از درخواست تأمین اعتبارات ملی برای تجهیز چاه‌های آب موجود نیز خبر داد و گفت : در خصوص آب شیرین کن چارک هم با وزارت نیرو و شرکت مپنا رایزنی شده و قراراست بخشی از این آبشیرین کن از طریق خط محرم وارد سرویس شود.

گفتنی است ، در این جلسه آخرین وضعیت سدهای استان، وضعیت تأمین آب شهر بندرعباس و باغات دشت میناب و چند دستور کار دیگر مورد بررسی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها