تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری تاکید کرد.
کد خبر: ۱۴۵۸۸۲۲

به گزارش جام جم آنلاین،طالبی در کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان گفت: دانشگاه‌های استان از تمام ظرفیت‌های موجود، در راستای مشارکت حداکثری و فعال دانشجویان در انتخابات پیش‌رو استفاده کنند.

به گفته وی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی، براساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی، انتخابات ریاست جمهوری باید ظرف ۵۰ روز با تصمیم شورایی متشکل از رؤسای قوه قضائیه و مقننه و همچنین معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شود.
طالبی گفت: انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اهمیت انتخابات زود هنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: انتظار است دانشگاه‌های استان از تمام ظرفیت موجود در راستای مشارکت حداکثری و فعال دانشجویان در انتخابات پیش‌رو استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه رؤسا و معاونین دانشگاه‌ها از هم اکنون برای شروع ترم مهرماه امسال برنامه ریزی داشته باشند، تصریح کرد: مراکز آموزش عالی در واگذاری فضا‌های خالی در اختیار خود برای تأمین خوابگاه و استقرار دانشجویان تعامل و همپوشانی داشته باشند.

طالبی تأکید کرد: امورات فرهنگی و حرکت به سمت تقویت بنیه اعتقادی دانشجویان در سطح دانشگاه‌ها بسیار حائز اهمیت است که در این خصوص ضمن اینکه دفاتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه برنامه‌هایی دارند باید رؤسای دانشگاه‌ها نیز اجرای برنامه‌های ویژه را در دستور کار قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها