دبیرکل انصارالله درباره آخرین تحولات غزه

ببینید | ۲۱۰۰ شهید و زخمی در یک هفته گذشته در غزه

دفتر اطلاع‌رسانی غزه:

صهیونیست‌ها در ۴۸ ساعت گذشته ۷۲ آواره را به شهادت رسانده‌اند

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه اعلام کرد ارتش اشغالگر طی ۴۸ ساعت گذشته با بمباران چادرهای آوارگان در مناطقی در غرب شهر رفح که ادعا می‌کرد امن هستند، ۷۲ آواره فلسطینی را به شهادت رسانده است.
کد خبر: ۱۴۵۸۷۶۶

به گزارش جام جم آنلاین، این نهاد فلسطینی در بیانیه‌ای ضمن ایراد اظهارات مذکور، اعلام کرد: رژیم صهیونیستی قصد دارد به ارتکاب بیشتر کشتار علیه غیرنظامیان و آوارگانی که از وحشت قتل و بمباران گریخته‌اند، ادامه دهد. این نیت اشغالگر بیانگر پافشاری آن برای ادامه حمایت نسل‌کشی است. همچنین پیامی روشن به دیدگاه‌های کیفری بین‌المللی و سراسر جهان است مبنی بر اینکه قتل غیرنظامیان فلسطینی و نسل‌کشی علیه آنها ادامه دارد.

به نقل از سایت خبری قدس، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه تداوم جنگ نسل‌کشی و قتل‌عام‌های مستمر علیه آوارگان و پناهگاه‌ها را محکوم کرد که طی ۴۸ ساعت گذشته ۷۲ شهید و دهها زخمی برجای گذاشته است و از همه کشورهای جهان خواست این قتل‌عام‌های وحشیانه تحت رهبری رژیم صهیونیستی و آمریکا را محکوم کنند.

این نهاد فلسطینی رژیم اشغالگر و دولت آمریکا و کشورهای دست اندر کار در جنایت نسل‌کشی را مسوول جنگ علیه مردم غزه دانست که بر اثر آن بیش از ۱۳۰ هزار نفر قربانی شده‌اند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه از دیوان کیفری بین‌المللی و تمامی قضات دنیا خواست جنایتکاران جنگی صهیونیستی و آمریکایی و تمامی مجرمان شریک در قتل دهها هزار غیرنظامی و آواره در این هولوکاست تاریخی بی‌سابقه را تحت پیگرد قرار داده و آنها را به عنوان مجرمان جنگی به دادگاهی عادلانه بکشانند.

این نهاد از تمامی کشورهای آزاده جهان و سازمان‌های بین‌المللی خواست رژیم صهیونیستی را برای توقف ابن جنگی که روزانه جان مردم غزه را می‌گیرد، تحت فشار قرار دهند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه خواستار بازگشایی گذرگاه رفح شد تا هزاران مجروح برای درمان خارج شوند و همچنین خواهان ایجاد دهها بیمارستان صحرایی و ورود هیئت‌های پزشکی برای نجات وضعیت فاجعه‌بار غزه شد.

سخنگوی دفاع مدنی غزه نیز اعلام کرد کمبود امکانات منجر به شهادت بیشتر زخمی‌ها شده است.

وی تاکید کرد هیچ نقطه امنی در غزه وجود ندارد و رژیم اشغالگر بیمارستان‌ها را تقریبا به طور کامل تخریب کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها