عضو مجلس خبرگان رهبری در بازدید از فولاد مبارکه مطرح کرد:

مطالبه‌گری اعضای مجلس خبرگان رهبری برای هموار كردن مسیر تولید

نتايج مثبت اقدامات ايجابي طرح نور در اصفهان

فرمانده انتظامی استان نتايج بدست آمده از اقدامات ايجابي طرح نور در اين استان را بسيار مثبت و اثرگذار ارزيابي کرد.
کد خبر: ۱۴۵۷۷۷۴

 

 

 

 

 

 

جام جم آنلاین اصفهان؛ سردار حميد علينقيان پور در جمع خبرنگاران گفت: طرح نور (عفاف و حجاب) با قوت در معابر شهري، مجتمع هاي تجاري و اماکن عمومي در حال اجراست و اکيپ هاي متعددي از بانوان پليس در اين طرح حضور دارند که وظيفه آنها فقط تذکر دادن به افراد بدپوشش و احياناً کساني که حجاب شرعي را رعايت نمي کنند است.

وي افزود: با افتخار بايد اعلام کنم که استان اصفهان يکي از عفيف ترين استان هاي کشور است و اکثريت بانوان اين استان به حجاب شرعي پايبند بوده و اين واجب شرعي و قانوني را رعايت مي کنند و اندک افرادي که هم که بر اثر غفلت و ندانسته و يا تحت تاثير رسانه هاي بيگانه هنجار شکني مي کنند هم با تذکر بانوان پليس رفتار خود اصلاح کرده و الحمد الله از اين نظر هيچ گونه نگراني و دغدغه اي در استان اصفهان وجود ندارد.

فرمانده انتظامي استان اصفهان با اشاره به وظايف دستگاه هاي متعدد در حوزه عفاف و حجاب گفت: اقدمات ايجابي خوبي توسط همه اعضاي شرکت کننده در طرح نور (عفاف و حجاب) انجام شده که نتايج بدست آمده نشان مي دهد اين اقدامات بسيار مثبت و اثر گذار بودند.

سردار علينقيان پور با بيان اينکه همه شهروندان بايستي به وظايف قانوني خود در حوزه عفاف و حجاب عمل کنند گفت: لازم مي دانم هم از تمامي نيروهايي که در اين طرح زحمات فراواني را متحمل مي شوند و هم از بانوان عفيفه و محترمه  که در رعايت قانون و توجه به تذکر ماموران پليس توجه داشته و دارند نيز تشکر و قدرداني کنم.

اين مقام ارشد انتظامي خاطر نشان کرد: در کنار اجراي طرح نور در سطح معابر و اماکن عمومي اين طرح در فضاي مجازي نيز با قوت در حال اجرا است و با افراد، گروه ها و باندهايي که در اين فضا اقدام به ترويج بي بندوباري، فساد و ترغيب بانوان به کشف حجاب کنند نيز برخورد قانوني صورت مي گيرد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها