مدت زمان پیکاپ ویزای کانادا

کانادا یکی از معروف‌ترین کشورهایی است که سالانه مسافران و گردشگران زیادی برای موارد مختلف به آن سفر می‌کنند. شما برای رفتن به کانادا برای امور مختلف نیاز به ویزا دارید.
کانادا یکی از معروف‌ترین کشورهایی است که سالانه مسافران و گردشگران زیادی برای موارد مختلف به آن سفر می‌کنند. شما برای رفتن به کانادا برای امور مختلف نیاز به ویزا دارید.
کد خبر: ۱۴۵۶۷۴۹

شما می‌توانید درباره ویزای کانادا و مراحل آن در سایت علی بابا بخوانید. بهتر است برای زمان‌بندی‌های رسیدن ویزا و تاییدیه آماده باشید و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهید. شما نمی‌توانید بلیط خود و برنامه‌ریزی‌های دیگر را انجام دهید و منتظر باشید تا ویزای شما برسد. احتمالا در مراحل درخواست و صدور ویزای کانادا با پیکاپ ویزای کانادا برخورد کرده باشید. در این مقاله قصد داریم درباره این موضوع و این‌که مدت‌زمان پیکاپ ویزا کانادا چقدر است، توضیح دهیم. اگر قصد سفر به کانادا دارید یا می‌خواهید اطلاعاتی درباره آن داشته بشاید، حتما ادامه این مقاله را بخوانید. مطلب را با دوستان و هم‌سفران خود نیز به اشتراک بگذارید تا به شما کمک کنند.

پیکاپ ویزای کانادا

به فرایند ارسال پاسپورت به یکی از مراکز پردازش ویزا – وک (Visa Application Center – VAC) و سفارت کانادا برای ورود لیبل ویزای کانادا در آن پیکاپ ویزای کانادا گفته می‌شود. همان‌طور که می‌بینید برای این موضوع باید پاسپورت ارسال شود و به همین دلیل ممکن است پیکاپ ویزای کانادا را پیکاپ پاسپورت کانادا نیز بنامند. همان‌طور که از همین توضیحات مشخص می‌شود، این مرحله آخرین کار اداری شما قبل از ورود به کانادا خواهد بود. بعد از تایید مراحل اولیه صدور ویزا، نامه‌ای به شما ارسال می‌شود که پاسپورت خود را به سفارت کانادا ارسال کنید. در ایران سفارت کانادا وجود ندارد و به همین علت شما باید پاسپورت خود را مطابق نامه به یکی از کشورهای همسایه ارسال کنید. نگران این موضوع نباشید. شما به‌راحتی می‌توانید در علی بابا درباره این موضوع بخوانید و مراحل را به‌سادگی دنبال کنید.

مدت زمان پیکاپ ویزای کانادا

مراحل پیکاپ ویزای کانادا

همان‌طور که در قسمت‌های قبل گفته شد، شما بعد از این‌که ایمیل یا نامه تاییدیه را گرفته باشید باید برای الصاق ویزا اقدامات لازم را انجام دهید. برخی از شرکت‌ها مجوزهای لازم را دارند تا این فرایند را برای شما ساده‌تر و سریع‌تر کنند. شما می‌توانید پاسپورت خود را به آن‌ها تحویل دهید و بدون این‌که در کشور سوم حضور داشته باشید، پاسپورتی که در آن ویزا وارد شده است را دریافت کنید. مراحل پیکاپ ویزای کانادا عبارت‌اند از:

  • مراجعه به یکی از شرکت‌ها یا آژانس‌های معتبر بعد از دریافت ایمیلی تاییدیه ارسال پاسپورت
  • تحویل مدارک لازم همراه پرینت نامه و پاسپورت
  • شرکت مدارک شما را به یکی از دفتر مانند دفتر VAC در استانبول یا آنکارا ارسال می‌کند.
  • بعد از این‌که پاسپورت به دفتر وک برسد، کد رهگیری یا همان Tracking ID برای شما ارسال خواهد شد. با این کد رهگیری می‌توانید به‌صورت آنلاین همه مراحل را دقیق و کامل ببینید.
  • سپس پاسپورت شما در چند روز آینده مهر و امضا و ارسال می‌شود.
  • کارگزار پاسپورت مهرشده را به ایران بازمی‌گرداند و به شما تحویل می‌دهد.

مدارک لازم برای پیکاپ ویزای کانادا

برخی از موارد اولیه برای پیکاپ ویزای کانادا عبارت‌اند از:

  • اصل پاسپورت که امضا شده باشد
  • نامه تاییدیه ویزای کانادا (پاسپورت ریکوئست یا درخواست پاسپورت برای ثبت ویزا)
  • تکمیل صفحه آخر ایمیل سفارت که شامل نام، رنگ چشم، قد، ایمیل، آدرس و شماره‌تلفن است.
  • وکالت‌نامه به آژانس یا فرد مجاز برای انجام پیکاپ ویزا کانادا
  • دو قطعه عکس ۷x۵ سانتیمتر که نام و نام خانوادگی و تاریخ گرفتن عکس باید پشت‌نویسی و ثبت شود. دقت کنید که الزاما عکس را در عکاسی بگیرید.

برای اطلاع از مدارک و اطلاعات به‌روز و جدید حتما درباره آن در سایت علی بابا بخوانید. اگر سوال یا ابهامی برای شما در این زمینه وجود دارد حتما از سایت علی بابا برای آن کمک بگیرید.

مدت‌زمان لازم برای پیکاپ ویزای کانادا

بعد از تحویل پاسپورت و مدارک به دفاتر وک، حدودا بین دو تا سه هفته بعد پاسپورت شما برای پیکاپ آماده می‌شود. بهتر است برای سفر خود و برنامه‌ریزی‌ها این مورد را مدنظر قرار دهید. بعد از این‌که پاسپورت به دست شما رسید، حتما لیبل ویزا را بررسی کنید. نوع ویزا و موارد دیگر را بررسی کنید تا برای سفر خود مشکلی نداشته باشید.

مدت زمان پیکاپ ویزای کانادا

برای بررسی وضعیت ویزای کانادا با استفاده از شماره پاسپورت خود، این مراحل را دنبال کنید:

  • به وب‌سایت رسمی مهاجرت به کانادا مراجعه کنید.
  • به بخش پیگیری درخواست ویزا بروید.
  • شماره پاسپورت خود را در قسمت مشخص‌شده بنویسید.
  • فرم را ارسال کنید و منتظر به‌روزرسانی وضعیت ویزا باشید.

نکاتی درباره پیکاپ ویزای کانادا

تا زمانی که نامه درخواست گذرنامه از IRCC دریافت نکرده‌اید، گذرنامه خود را به VAC ارسال نکنید. برای خانواده‌ها، تا زمانی که نامه درخواست گذرنامه توسط IRCC به طور خاص برای آن فرد دریافت نشده است، گذرنامه را دیگر اعضای خانواده را ارسال نکنید. برای ارسال پاسپورت خود در VAC، باید هزینه خدمات برای انتقال بسته را بپردازید، مگر اینکه پاسپورت خود را به همان VAC ارسال کنید که در ابتدا اطلاعات بیومتریک خود را ارسال کردید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها