جام جم آنلاین - خوزستان، سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی، مأموران مستقر در ایستگاه امامزاده شهرستان هندیجان با کار اطلاعاتی ۲ قاچاقچی قرصهای غیرمجاز را با یک دستگاه خودروی سواری شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیف شده تعداد ۱۸۵ هزار و ۴۰۰ عدد قرص غیرمجاز کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برایی سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند