به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی سهرابیبیدار اظهار کرد: محور اول برنامههای شرکت توزیع برق استان هوشمندسازی است و این محور در سه بخش دنبال میشود که یکی بحث هوشمندسازی شبکه برق استان است که از سال ۱۴۰۱ این مرکز را افتتاح کردیم و در حال حاضر در راه رشد و تکمیل برنامهها هستیم.
وی با اشاره به هوشمندسازی لوازم اندازهگیری و نداشتن مأمور قرائت در بخش دیماندی و تسری این امر به سایر بخشها مطرح کرد: کنترلپذیری نیز در بسیاری از کنتورها انجام میشود تا از راه دور قابلیت کنترل و قطع و وصل و مدیریت لوازم اندازهگیری را داشته باشیم.
سهرابیبیدار با بیان اینکه هوشمندسازی در فرآیندها و بخش اداری را به عنوان تحول دیجیتال در شرکت دنبال میکنیم، تصریح کرد: محور دیگر افزایش قابلیت اطمینان شبکه است که در دو بخش الکتریکی و مکانیکی شبکه دنبال میشود و پروژههای خوبی طی دو سال اخیر به انجام رسیده است.
وی ادامه داد: محور سوم، افزایش و ارتقاء بهرهوری است که در حوزه کارها، پیوست بهرهوری جدی بوده و پروژههای بهرهوری متعددی در بخشهای مختلف راهاندازی شده که در استان همدان به عنوان پایلوت اجرایی میشود.
سهرابیبیدار اظهار کرد: چهارمین محور مشتریمداری و ارتباط مستمر و دوسویه با مشتریان است که بهترین زیرساخت ما در این محور، نرمافزار «برق من» و ۱۲۱ است.
وی با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف انرژی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱، ۱۰۰ برنامه و در سال ۱۴۰۲، ۱۴۰ برنامه و در سال ۱۴۰۳ نیز ۱۸۰ برنامه تعریف شده برای عبور از اوج بار مصرف برق تابستان پیشبینی شده است.
سهرابیبیدار با بیان اینکه طی دو سال گذشته توانستیم با برنامهریزی دقیق از پیک بار عبور کنیم، گفت: برای امسال نیز برنامهریزی بسیار خوب و کاملی صورت گرفته و سال ۱۴۰۳ نیز با قوت در خدمت مردم استان خواهیم بود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد