مجموعه آسام در رویداد منسوجات خانگی که در کیش برگزار شد، فرصتی را فراهم کرد تا از برند خوش‌نام فرانسوی لیندر در عرصه تولید انواع پرده رونمایی کند.
مجموعه آسام در رویداد منسوجات خانگی که در کیش برگزار شد، فرصتی را فراهم کرد تا از برند خوش‌نام فرانسوی لیندر در عرصه تولید انواع پرده رونمایی کند.
کد خبر: ۱۴۴۹۵۵۵

تاروپود فرانسوی در رویداد منسوجات خانگی کیش با آسام

 

امروزه دنیای منسوجات به یکی از ترندهای جذاب و پرطرفدار در زندگی مدرن تبدیل شده است. بسیاری از طراحان داخلی و مهندسان معمار علاقه دارند بخشی از دغدغه‌های مربوط به دکوراسیون داخلی را برای اجرای هرچه جذاب‌تر انواع منسوجات ( پارچه پرده‌ای، پارچه مبلی، روکش کوسن و انواع دیگر منسوجات) در همه یا بخشی از فضای داخلی صرف کنند. در همین راستا، شرکت هنر و تجارت آسام، مفتخر بود رویداد معرفی برترین منسوجات خانگی را در جزیره زیبای کیش برگزار کند. در این رویداد، مجموعه متنوعی از آلبوم محصولات آسام با تمرکز بر اقدامی جذاب، معرفی یکی از معتبرترین برندهای فرانسوی، تقدیم مهمانان شد.

برگزاری رویداد منسوجات با میزبانی آسام

سفرنامه کیش: رویداد منسوجات خانگی با آسام

برگزاری رویدادهای مرتبط با صنعت منسوجات همواره یکی از دغدغه‌های صاحبان کسب‌وکارهای مرتبط است. مجموعه آسام، این مرتبه و برای سومین بار، رویداد منسوجات خانگی خود را در شهری غیر از تهران برگزار کرد. گروه آکس، نماینده مجموعه واقع در جزیره کیش، تاریخ 15 اسفندماه را برای برگزاری رویداد موردنظر انتخاب کرده بود.

گنجینه ارزشمندی از انواع محصولات نساجی، زمینه ارائه بهترین اقلام تزئینی و مصرفی را از معتبرترین برندهای ترک و اروپایی  برای مجموعه فراهم کرده است. آلبوم تمام‌عیاری از انواع پارچه پرده‌ای، چشمان مهمانان رویداد را به بزم لطافت، جلوه‌گری ویکتوریایی و زیبایی بینهایت دعوت کرد و بسیاری از حاضرین در رویداد منسوجات خانگی کیش، که جمع بزرگی از طراحان داخلی مطرح و مهندسان معمار خوش‌نام جزیره هستند، با دیده تحسین به تماشای آلبوم محصولات ایستادند.

از سوی دیگر، کسب نمایندگی واردات برندهای خوش‌نامی از انواع پارچه مبلی، رویداد موردنظر را به جمع خاطره‌انگیزی از پارچه‌های خوش‌رنگ و طرح تبدیل کرد.

شرکت هنر و تجارت آسام تمامی رویدادهای اختصاصی خود را با تمرکز بر بهترین برندهای منسوجات خانگی در شهر تهران برگزار می‌کند. دو شهر یزد و کیش ازجمله میزبانان غیر تهرانی هستند که پذیرای مهمانان صنعت دکوراسیون داخلی و معماری بوده‌اند.

گریزی به مهمان فرانسوی رویداد منسوجات کیش

سفرنامه کیش: رویداد منسوجات خانگی با آسام

یکی از بخش‌های جذاب رویداد 15 اسفندماه واقع در جزیره کیش، رونمایی از گنجینه محصولات برند لیندر LINDER بود. لیندر با در اختیار داشتن مجموعه کم‌نظیری از انواع منسوجات خانگی، این افتخار را نصیب شرکت آسام کرد، تا به‌عنوان تنها نماینده ایرانی فروش محصولات لیندر، به عرضه آلبوم اقلام تزئینی و مصرفی این برند فرانسوی بپردازد.

شرکت لیندر در سال 1895 در لیون فرانسه راه‌اندازی شد و فعالیت خود را در صنعت نساجی آغاز کرد. این برند فرانسوی با قدمت بیش از 120 سال، موفق شده است پنج نسل را مهمان گنجینه زیبایی‌های ارزنده خود ( ریسندگی نخ، تولید پارچه و اقلام مرتبط دیگر) کند. محصولات متنوعی شامل انواع پارچه مبلی، پارچه پرده (آماده، فضای باز، عایق نور)، کالای خواب، کاور کوسن و رومیزی در آلبوم لیندر موجود است. در حال حاضر این برند معتبر جهانی، بستر واردات محصولات خود را به 58 کشور جهان فراهم کرده است.

آلبوم انواع پارچه پرده‌ای لیندر

شایان ذکر است که پارچه‌های تولیدشده در کارخانه لیندر تعادل قابل قبولی را بین سنت و مدرنیسم برقرار کرده است. ترکیب فناوری در کنار خلاقیت باعث می‌شود تا محصولات لیندر محبوبیت دوچندانی پیدا کنند. چه پرده ساده سفارش بدهید چه با الگوهای هندسی، گل‌دار، معاصر یا طرح‌های سنتی، پرده‌های لیندر با رعایت استانداردهای   Oeko-tex ( گواهینامه جهانی تست منسوجات خام، نیمه‌خام و تمام‌شده) پیام‌آور احساس راحتی و زیبایی هستند.

هر آلبوم موجود در مجموعه برند لیندر دربردارنده محصولات خلاقانه و همچنین دوستدار محیط زیست است. منابع نخ و مواد خام موردنیاز لیندر به‌صورت محلی تأمین می‌شوند و در راستای حفظ سلامت محیط زیست به بازار تقاضا عرضه خواهند شد.

ناگفته نماند که هر یک از انواع پارچه پرده‌ای لیندر ( تزئینی، بلک اوت یا فضای باز) در بسته‌بندی‌های تجزیه‌پذیر به دست مشتریان می‌رسد و از نوع پرده‌های آماده است.

مجموعه آسام با میزبانی گروه آکس در جزیره کیش، فرصتی را فراهم کرد تا مهمانان حاضر در رویداد منسوجات خانگی، امکان تماشا و ارزیابی این منسوجات پرده‌ای برند لیندر را داشته باشند. این برند خوش‌نام فرانسوی موفق شده است فهرستی از محصولات زیر را در اختیار مشتریان خود در سراسر جهان قرار بدهد:

پرده‌های لطیف (حریر) sheer curtains

پرده‌های حریر در کارخانه واقع در سنت مارسل بخش لوار (نزدیک لیون) تولید می‌شوند. همه این پرده‌ها با دقت بسیار زیاد به جزئیات بافته می‌شوند و از جنس کتان، پلی‌استر و همچنین تجزیه‌پذیر با دنیای چشم‌نوازی از رنگ‌های ترند مناسب دکوراسیون داخلی هستند.

پرده‌های ساده یا طرح دار آماده یا فوق عریض، برای پنجره‌های کوچک یا پنجره‌های اندازه‌گیری شده، در نظر گرفته شده‌اند و در اندازه‌های متنوع عرضه می‌شوند.

پرده فضای باز outdoor curtains

پارچه مقاوم برای پوشش و تزئین فضای باز طراحی شده‌اند. پارچه پرده‌ای فضای باز در رنگ‌بندی متنوع تولید و با هدف حفظ حریم خصوصی، تنظیم نور یا تزئینات در نظر گرفته می‌شوند. پرده‌های مقاوم در برابر نور، کلر و اصطکاک با کیفیت تضمینی ماندگاری طولانی مدتی که دارند برای انواع فضاها ازجمله تراس، آلاچیق، محوطه استخر و فضاهای مشابه طراحی شده‌اند.

پرده ضد آلودگی anti-pollution curtains

آلاینده شماره یک در فضاهای بسته، ترکیبات آلی فرار VOCs، در پوشش‌های لیمنت کف، دود سیگار و شمع، چسب‌ها و انواع خاصی از فرش و محصولات پاک‌کننده وجود دارد. این ترکیبات عامل بروز انواع حساسیت، آسم، التهاب بینی و چشم، میگرن و رینیت هستند و سازمان جهانی بهداشت وجود آن‌ها را تأیید کرده است.

تیم R&D لیندر با در نظر گرفتن چنین وضعیتی، کار روی توسعه محصولاتی با هدف کاهش آلودگی را آغاز کرد. در مدت‌زمان دو سال تا رسیدن به نتیجه موردنظر، محصولاتی تولیدشده است که بدون ایجاد تغییر در ظاهر، انعطاف و رنگ پارچه، در راستای کنترل آلودگی بوده.

پرده عایق نور curtains Thermal

پرده عایق نور از انواع پرده‌های فنی به‌عنوان بلک اوت و عایق نور هستند. این نوع پرده با هدف ایجاد فضای کم‌نور در خانه طراحی و تولید می‌شود. پرده عایق در سه نوع تولید می‌شود:

  • عایق و کم کننده نور اتاق
  • پرده‌های بلک اوت
  • کم کننده نور اتاق

ثبت یادگار فرانسوی از گنجینه آسام

رویداد منسوجات خانگی شرکت هنر و تجارت آسام با هدف ارائه یکی دیگر از محصولات منتخب از برندهای خارجی برگزار شد. در این رویداد که جمع بزرگی از طراحان داخلی و مهندسان معمار فعال در جزیره کیش حضور داشتند، از برند لیندر، تولیدکننده انواع پرده آماده، پارچه پرده‌ای مجلل و روکش لوکس کوسن و مبل، رونمایی شد. همچنین آلبوم جذابی از تمامی محصولات این برند همراه با محصولات آسام در اختیار مهمانان قرار گرفت تا دید بهتری نسبت به فعالیت‌های گسترده لیندر داشته باشند و از سوی دیگر، اطلاعات بیشتری در مورد مجموعه آسام کسب کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها