آغاز پیش فروش بلیت نوروزی اتوبوس در خراسان جنوبی

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، از آغاز پیش فروش بلیت نوروزی از امروز ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۸۶۷۸

به گزارش جام جم آنلاین،علی اکبر مزیدی گفت: فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس از امروز به صورت اینترنتی و حضوری در محل دفاتر فروش بلیت، دفاتر شرکت‌های حمل و نقل مسافر مستقر در پایانه‌های عمومی و اختصاصی مسافر استان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به فراهم کردن زمینه مناسب برای انجام سفری ایمن و مطلوب برای مردم در تعطیلات نوروز، افزود: در حال حاضر ۸۰۱ دستگاه انواع ناوگان مسافری شامل: ۲۸۶ دستگاه اتوبوس، ۲۰۹ دستگاه مینی‌بوس و ۳۰۶ دستگاه سواری در سطح استان آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: بیش از هزار و ۴۴۴ راننده در ۴۷ شرکت، موسسه و شرکت حمل و نقل فعالیت داشته و مسئول ارائه خدمت در حوزه حمل و نقل عمومی مسافری هستند.

مزیدی گفت: در بخش جابجایی مسافر اقدامات خوبی برای تسهیل در ارائه خدمات به مسافران از جمله راه اندازی سامانه لیست انتظار مسافران در بستر سامانه‌های فروش بلیت اینترنتی به آدرس: www.payaneha.ir و www.payaneha.com، استفاده از Qr-code بر روی تمامی بلیت‌های صادره به منظور تسهیل در دسترسی مسافران به اطلاعات سفر شامل مبدأ، مقصد، شرکت مسافربری و سایر اطلاعات در زمان ثبت اطلاعات از طریق سامانه ۱۴۱، راه اندازی خدمات درب به درب ناوگان سواری کرایه عمومی برون شهری و حذف فیزیک صورت وضعیت مسافری  انجام شده است.

وی افزود: بخش حمل و نقل مسافر استان با تمامی ظرفیت ارائه خدمت به مسافران و زائران حرم مطهر رضوی در زمان اجرای طرح جابجایی مسافران نوروزی را انجام خواهد داد.

به گفته وی سامانه، تلفن گویا و وب سرویس ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و شکایات مسافران هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها