کاروان طلاب بسیجی و کاروان دانشجویان معلمی استان چهارمحال و بختیاری برای بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان های شهدای دفاع مقدس عازم جنوب غرب و جنوب کشور شد
کد خبر: ۱۴۴۷۶۶۵
نویسنده ابوالفضل شمسی

به گزارش جام جم آنلاین _چهارمحال وبختیاری به نقل از خبرگزاری بسیج ؛ مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: سومین مرحله از اعزام طلاب و روحانیون به مناطق عملیاتی دفاع مقدس امروز برگزار شد.

حجت الاسلام رضا بابامیر افزود: در این سفر ان شاءالله حدود 90 نفر از طلاب خواهر به مدت 3 شبانه روز از مناطق عملیاتی شملچه، فکه، هویزه، طلائیه، کانال کمیل و یادمان دهلاویه بازدید خواهند کرد.

 

اعزام کاروان‌های  دانشجویی و طلاب بسیجی خواهر به سرزمین نور

به همت بسیج دانشجویی؛

کاروان رهروان همت عازم سرزمین نور شد

با همت سازمان بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری، کاروان رهروان همت به نیابت از شهید دانشجو معلم فائزه رحیمی عازم زیارت یادمان های شهدا در جنوب غرب کشور شد.

اعزام کاروان‌های  دانشجویی و طلاب بسیجی خواهر به سرزمین نور

 علی اصغر یزدانی جانشین فرماندهی بسیج دانشجویی استان گفت: کاروان 80 نفره دانشجو معلمان از مقابل پردیس شهید باهنر شهرکرد عازم بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب و یادمان های شهدا شد.

یزدانی افزود: بازدید از مناطق عملیاتی نهر خین، شلمچه، هویزه و ... با هدف آشنایی دانشجومعلمان با سبک زندگی و سیره و روش و منش شهدا انجام می شود.

وی، ادامه داد: اردوی راهیان نور باحضور دانشجو معلمان با توجه به نقش این قشر در تربیت نسل آینده از اهمیت بالایی برخوردار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها