ضرورت ایجاد زمینه اشتغال برای معتادین بهبود یافته
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین

ضرورت ایجاد زمینه اشتغال برای معتادین بهبود یافته

طرح مردمی مشارکت در کاشت یک میلیارد درخت توسط نیروهای مردمی بسیج ،سپاه پاسداران ،نیروهای منابع طبیعی و دانش آموزان شهرستان لنده اجرا شد.
کد خبر: ۱۴۴۷۳۹۲

به گزارش جام جم آنلاین،حجت السلام سید هدایت محمودی اصل در حاشیه غرس درخت ،گفت: طرح سراسری کاشت یک میلیارد درخت طی ۴ سال و در امتداد نهالکاری که ماه‌های گذشته توسط منابع منابع طبیعی شهرستان انجام شد،امروز هم جمع زیادی از دوستداران طبیعت جمع شدند تا به این امید که در آینده دارای طبیعت زیباتر باشیم.

امام جمعه شهر لنده افزود:درختکاری اقدامی ماندگار است که سالهای سال مورد استفاده نسل‌های متمادی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: توجه به جنگل ها و مراتع و فضای سبز، نقش مهمی در ارتقای شاخص‌های زیست‌محیطی دارد که تحقق این امر بدون مشارکت عمومی امکان‌پذیر نخواهد شد.

 

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری لنده با بیان اینکه اجرای این طرح کمک به محیط زیست و احیای جنگل است گفت:غرس نهال بمناسبت ایام نیمه شعبان در شهرستان لنده به تعداد عمر پر خیر و برکت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف 1190سال و سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمان 63سال در سرگچ ایدنک این شهرستان غرس شد.

خسرو محمدی افزود: نهضت مردمی و کاشت یک میلیارد اصله نهال برای جنگل کاری در دوره تنفس جنگل بسیار ارزشمند است .

محمدی گفت:کاشت درخت اهمیت زیادی برای حفاظت خاک،حفظ اکوسیستم، جلوگیری از ریزگرد‌ها دارد.

 

وی گفت:از آغاز کاشت سراسری یک میلیارد درخت به‌طور همزمان در سراسر کشورامروز در شهرستان لنده بیش از ۱۵۰ نفر از دوستداران محیط زیست به منظور احیاء و ترمیم رویشگاه‌های جنگلی و مرتعی در عرصه‌های منابع طبیعی این شهرستان نهال کاشتند

محمدی با بیان اینکه تا پایان امسال درمناطق مختلف شهرستان لنده بیش از120 هزار اصله نهال غرس می‌شود افزود: کاشت درخت در عرصه‌های منابع طبیعی، جنگل، بیابان، محدودهای تخریب شده با هدف بازسازی، توسعه فضای سبز صنایع ، ایجاد بوستان‌های روستایی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای این طرح گفت: خشکسالی و کاهش منابع ملی و طبیعی در اثر آتش سوزی ها و حوادث مختلف در سال‌های اخیر باعث تغییر اقلیم شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها